Consiliul Concurenței investighează piața produselor turistice

143
Consiliul Concurenței investighează piața produselor turistice - consiliulconcurentei-1460997545.jpg

Articole de la același autor

Consiliul Concurenței a declanșat prima investigație în urma unor informații primite printr-o sesizare anonimă înregistrată pe Platforma avertizorilor de concurență. Investigația are ca obiect o posibilă încălcare a regulilor de concurență pe piața comercializării produselor turistice și pachetelor de servicii turistice prin agenții de turism. 


Autoritatea de concurență suspectează agențiile de turism că își coordonează politicile comerciale în scopul impunerii unui nivel minim de preț de vânzare a produselor turistice și pachetelor de servicii turistice și al menținerii unui status-quo pe piață, începând cu anul 2013. 


În cadrul investigației, Consiliul Concurenței a efectuat inspecții inopinate la sediile sau punctele de lucru ale mai multor companii active pe piața serviciilor turistice. Documentele ridicate în cadrul acestor inspecții se află în analiza autorității române de concurență, în cadrul procedurilor specifice investigației. Inspecțiile inopinate reprezintă o etapă preliminară în cadrul procedurilor de investigare a unui posibil comportament anticoncurențial. Efectuarea acestor inspecții nu reprezintă o antepronunțare a Consiliului Concurenței în ceea ce privește vinovăția companiilor investigate și nici în ceea ce privește rezultatul final al investigației declanșate.


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 5.193 secunde