Destinaţiile turistice ale României, promovate la Târgul de Turism de la Berlin
226
Articole de la același autor
Fantome şi şobolani în loc de trenuri de marfă! Tunelul Palas, „bulgărele de aur” neexploatat
21 Ianuarie 2024
Reprezentanţi ai Ambasadei Republicii Kazahstan în România, vizită la CCINA Constanţa
16 Ianuarie 2024
Parteneriat CCINA - ISJ Constanţa, pentru promovarea învăţământului dual
22 Februarie 2024
Şcoli reabilitate, drumuri modernizate! Contracte de milioane din bani publici, la Constanţa
17 Ianuarie 2024
La orizont, criza alimentară. „Prelungirea plafonării adaosului comercial este catastrofală!”
18 Ianuarie 2024
Destinaţiile turistice ale României sunt promovate, în perioada 5-7 martie, la cel mai mare şi important târg de turism din lume, organizat în format business-to-business (B2B) - Bursa Internaţională de Turism - ITB Berlin. Pavilionul naţional găzduieşte, timp de trei zile, 38 de co-expozanţi din rândul tur-operatorilor, agenţiilor şi asociaţiilor de turism, dar şi reprezentanţi ai autorităţilor publice locale şi regionale, care vor promova o ofertă turistică diversificată: de la circuite culturale, drumeţii şi călătorii în oraşe, până la sejururi relaxante pe litoral şi explorări în Delta Dunării.
„Vizitatorii vor putea face cunoştinţă, în spaţiul dedicat României, cu cele mai frumoase şi atractive obiective turistice locale, surprinse într-o producţie video realizată către jurnalistul britanic Charlie Ottley. Filmele au fost difuzate internaţional, pe BBC News, campania de promovare derulată de MEAT obţinând o rată de recunoaştere de 59%. Acestea surprind România pe parcursul celor patru anotimpuri - primăvara, vara, toamna şi iarna -, ceea ce îi subliniază caracterul de destinaţie permanentă, pentru fiecare zi din an.
Mai mult, vor fi prezentate în imagini şi patru forme de turism specifice ţării noastre, care pot fi de interes pentru turiştii germani, cum ar fi cel de tip city-break, istorie şi cultură, ecoturism şi autenticitate. Experienţa va fi completată şi de realitatea virtuală, care îi va ajuta pe cei care ajung la standul nostru «să călătorească» pe loc, în România”, se arată într-un comunicat de presă al Ministerului Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT), transmis marţi, 5 martie.
„Vizitatorii vor putea face cunoştinţă, în spaţiul dedicat României, cu cele mai frumoase şi atractive obiective turistice locale, surprinse într-o producţie video realizată către jurnalistul britanic Charlie Ottley. Filmele au fost difuzate internaţional, pe BBC News, campania de promovare derulată de MEAT obţinând o rată de recunoaştere de 59%. Acestea surprind România pe parcursul celor patru anotimpuri - primăvara, vara, toamna şi iarna -, ceea ce îi subliniază caracterul de destinaţie permanentă, pentru fiecare zi din an.
Mai mult, vor fi prezentate în imagini şi patru forme de turism specifice ţării noastre, care pot fi de interes pentru turiştii germani, cum ar fi cel de tip city-break, istorie şi cultură, ecoturism şi autenticitate. Experienţa va fi completată şi de realitatea virtuală, care îi va ajuta pe cei care ajung la standul nostru «să călătorească» pe loc, în România”, se arată într-un comunicat de presă al Ministerului Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT), transmis marţi, 5 martie.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 04 Martie 2024
Miercuri, 28 Februarie 2024
Joi, 15 Februarie 2024
Marţi, 06 Februarie 2024
Luni, 05 Februarie 2024
Joi, 25 Ianuarie 2024
Luni, 22 Ianuarie 2024
Joi, 28 Decembrie 2023
Vineri, 15 Decembrie 2023
Duminică, 04 Februarie 2024