Destinaţiile turistice ale României, promovate la Târgul de Turism de la Berlin

226
Destinaţiile turistice ale României, promovate la Târgul de Turism de la Berlin - 1-1709640245.jpg

Articole de la același autor

Destinaţiile turistice ale României sunt promovate, în perioada 5-7 martie, la cel mai mare şi important târg de turism din lume, organizat în format business-to-business (B2B) - Bursa Internaţională de Turism - ITB Berlin. Pavilionul naţional găzduieşte, timp de trei zile, 38 de co-expozanţi din rândul tur-operatorilor, agenţiilor şi asociaţiilor de turism, dar şi reprezentanţi ai autorităţilor publice locale şi regionale, care vor promova o ofertă turistică diversificată: de la circuite culturale, drumeţii şi călătorii în oraşe, până la sejururi relaxante pe litoral şi explorări în Delta Dunării.

„Vizitatorii vor putea face cunoştinţă, în spaţiul dedicat României, cu cele mai frumoase şi atractive obiective turistice locale, surprinse într-o producţie video realizată către jurnalistul britanic Charlie Ottley. Filmele au fost difuzate internaţional, pe BBC News, campania de promovare derulată de MEAT obţinând o rată de recunoaştere de 59%. Acestea surprind România pe parcursul celor patru anotimpuri - primăvara, vara, toamna şi iarna -, ceea ce îi subliniază caracterul de destinaţie permanentă, pentru fiecare zi din an.

Mai mult, vor fi prezentate în imagini şi patru forme de turism specifice ţării noastre, care pot fi de interes pentru turiştii germani, cum ar fi cel de tip city-break, istorie şi cultură, ecoturism şi autenticitate. Experienţa va fi completată şi de realitatea virtuală, care îi va ajuta pe cei care ajung la standul nostru «să călătorească» pe loc, în România”, se arată într-un comunicat de presă al Ministerului Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT), transmis marţi, 5 martie. 

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.3368 secunde