Este pregătit portul Constanța să intervină în cazul accidentelor navale?

Articole de la același autor
Comentează știrea
"Pentru operațiunile de căutare și salvare pe mare, ARSVOM deține trei nave de intervenție, care, din păcate, nu sunt cele mai bune și apte să intervină" Avand in vedere ca cele 3 salupe de interventie :Cristal,Safir si Rubin, nu sunt cele mai bune si apte sa intervina, atunci cum au fost achizitionate?Pe site-ul ARSVOM scrie ca au fost construite la Mangalia (cred ca la panarama aia de santier militar ) in 2002.Dvs. dl Mezei unde erati in acel an?Parca tot la ANR.De ce nimeni pana acum n-a spus ca sunt prost construite si nu sunt apte sa intervina?Deci dupa 15 ani descoperim ca statul reprezentat de catre MT prin ARSVOM si ANR si-a batut joc de banii publici,iar tu erai unul care stiai dar ai tacut malc.Curat murdar nene Mezei! Intrebare. cine este armatorul celor doua rable "Mangalia " si "Eforie",care plateste bani grei remorcherelor private ?CFR MARFA?Adica statul,noi prostii care platim taxe si impozite.Cand "baietii destepti" nu mai au bani,o pun de o asistenta cu remorcherele ,pe langa cele doua epave, la cererea ANR,iar prostii care platesc taxe si impozite deconteaza. Daca cei de la ARSVOM sunt atat de incompetenti,atunci de ce nu se externalizeaza serviciul de salvare pe mare?Ce le este frica ca nu mai au cum sa sifoneze banul public?Sau de ce nu vrea sa scape CFR Marfa de cele doua epave?Nu mai cum sa-si traga baietii destepti banul? PS.Daca salupele nu sunt bune ptr M.Neagra,atunci hai sa le trimite pe bratul Pavel sa pazeasca Ins.Belina.Sa salveze pescarii de stiuci de la PSD.
Domnule Mironescu, nu te mai da naufragiat pe insula Belina si nici sfantul portului. Oala de la la Coremar da in clocot. Ai grija sa nu te oparesti.
Apreciez autorul articolului ca pe unul dintre cei mai titrati jurnalisti constanteni! Il rog sa ceara un punct de vedere si din partea ARSVOM! Asta daca le da voie Ministerul Transporturilor sa vorbeasca! Interesant cum dl Mezei promoveaza si apara interesele unor firme private! Oare de ce fosti si actuali angajati ai ANR au trecut pe la GSP si au revenit? De corecti ce erau cei de la GSP in plata salariilor? Statul roman oare prefera sa plateasca o firma privata cu cateva zeci de mii de euro pe zi pentru interventie? Cateva milioane de euro pe an? Si dl Mezei sigur nu are niciun beneficiu!
Ce coincidenta !! Coane Mezei ,n.o sa puna ghiarele Comanescu al tau in veci pe ARSVOM . Vorba comentatorului dinainte , nu cumva aveti destui perindati pe la GSPin ultimii ani ?? Indiferent cat v.ati stradui , Comanescu s.a dus pe topogan , si stiti asta mai bine ca mine . Indiferent cat v.ati stradui asta.si revine doar daca ajunge chioru presedinte din nou , ceea ce.i imposibil cum bine stiti .
Domnule " jaf pe bani publici " cele 3 salupe la care faci referire , nu sunt construite pt a irsi si salva lume in mare . Destinatia lor este cu totul alta , aceea de a aduce si pozitiona baraje antipoluante . In cazuri extreme probabil se recurge la tot ce pluteste , functie de numarul de persoane pt care urmeaza sa se intervina . ARSVOM are in dotare 3 nave specializate in cautare a vietii omenesti pe mare , urmand ca in cursul acestui an , 2018 sa mai achizitioneze inca 2 , deja in stadiu final de constructie in Estonia . Ramane sa vedem daca vor mai veni avand in vedere ca a fost demis directorul acestei institutii , director care chiar s.a zbatut pt achizitionarea lor . Speram ca acesta sa revina , si in scurt timp sa finalizam achizitia .