Incidente și accidente pe mări și oceane

309
Incidente și accidente pe mări și oceane - incidente-1480695285.jpg

Articole de la același autor

Bulk-carrier-ul "Panormitis.AV", încărcat cu oțel din Iran, se află în zona de ancorare a insulei Koh Si Chang, din Tailanda, începând din 21 iulie 2016. Din întregul echipaj, la bord se mai află cinci marinari români. Potrivit autorităților locale, aceștia ar urma să fie repatriați cu sprijinul Ambasadei României. Alți membri ai echipajului, 16 filipinezi, au fost repatriați.

Marinarii nu au fost plătiți de mai multe luni și nu au primit provizii. Au supraviețuit datorită ajutorului unei organizații umanitare locale, care le-a furnizat provizii minime de orez, conserve și alimente proaspete.

x x x

Instanța maritimă din Shanghai a reușit să-l forțeze pe proprietarul indian al navei tanc aframax "Amba Bhakti" să plătească salariile restante pentru cinci membri ai echipajului. Marinarii se află la bordul navei, care e ancorată în Shanghai, începând din 2014. Echipajul disperat a apelat la ajutorul Organizației Internaționale a Muncii și al mass-media, dar fără nici un rezultat. În cele din urmă, a dat în judecată proprietarul la Curtea de Justiție din Shanghai. Aceasta a reușit să contacteze proprietarul și a obținut garanția că va plăti salariile restante.

x x x

La bordul navei pentru transportul autovehiculelor "Emerald Leader" a izbucnit un incendiu. Un transformator din unul din compartimente a luat foc, punțile inferioare umplându-se de fum. Nava este acostată în portul Kaiser, Bremerhaven. Incendiul a fost stins rapid de pompierii portuari. Mai dificilă s-a dovedit a fi aerisirea compartimentelor navei.

x x x

Tancurile petroliere "Chryssi" și "Besiktaș Bosphorus" au intrat în coliziune la intrarea de nord a Strâmtorii Dardanele, în Marea Marmara. La momentul incidentului, "Besiktaș Bosphorus" se afla ancorat, având o încărcătură de petrol. Atât comandantul lui "Besiktaș Bosphorus", cât și centrul de trafic control au avertizat nava "Chryssi" că execută o manevră periculoasă. "Besiktaș Bosphorus" a suferit ușoare daune la babord. Nu s-au raportat scurgeri de hidrocarburi în apele mării.

x x x

Tancul LPG "King Arthur" este suspectat că ar fi tăiat, cu ancora care a grapat pe fundul mării, în Canalul Mânecii, cele trei cabluri principale de internet. Lucrările de reparații la primul cablu ar putea dura o săptămână.

Garda de Coastă din Jersey a declarat că va realiza o investigație pentru a vedea dacă nava a lăsat ancora într-o zonă interzisă.

Compania Mediterranea di Navigazione, proprietarul navei "King Arthur", a anunțat că investighează dacă era nava sa este cea care a cauzat incidentul.

x x x

O tragedie a avut loc la bordul ferry-boat-ului "Sansovino", în după-amiaza de 29 noiembrie 2016, în momentul în care nava era ancorată în portul Messina, Italia. Cinci membri ai echipajului au fost însărcinați să curețe rezervorul de combustibil. Din cauza eliberării bruște a vaporilor toxici din reziduurile de petrol, trei marinari au murit, iar unul a fost internat în stare critică. În total, nouă membri ai echipajului au suferit intoxicații, inclusiv cei decedați. Marinarii care s-au grăbit să-i ajute pe cei aflați în pericol au inhalat gazele otrăvitoare. Autoritățile au declanșat o anchetă.

x x x

Cargoul de mărfuri generale "Hung Thai 17" s-a răsturnat în Marea Chinei de Sud, la o milă de coasta Vietnamului. Nava încărcată cu apatită a pierdut controlul direcției și a fost împinsă de hula, care a provocat schimbarea poziției mărfii în magazii și răsturnarea navei. Cei zece membri ai echipajului au fost salvați. Cargoul "Hung Thai 17" are capacitatea de 2.950 tdw, a fost construit în 2013 și este înmatriculat sub pavilion Vietnam. 

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Sâmbătă, 12 Noiembrie 2016
Stire din Economie : Incidente și accidente  pe mări și oceane
Pagina a fost generata in 0.6823 secunde