Litoralul, destinația vedetă a anului 2012

193
Pentru perioada de vară, litoralul românesc s-a menținut ca destinație vedetă pentru românii care și-au ales vacanța în România. Anul 2012 a fost, pentru turismul de litoral, cel mai bun din ultimii patru ani, cu peste 3.000.000 de turiști români și peste 5.000 străini, arată datele ANAT. "La succesul acestui pro-dus turistic au contribuit hotelu-rile de 3 stele și 4 stele care au oferit servicii superioare, precum și consolidarea serviciilor de tip «all inclusive», apreciate și căutate de publicul român. De asemenea, în premieră, în acest an litoralul s-a vândut ca produs turistic distinct și pe piața Republicii Moldova, grație info-tripului desfășurat în perioada 22 - 29 mai, o acțiune fără precedent la care au participat agenții de turism din toată țara și din Republica Moldova", au explicat reprezentanții ANAT.

Pe de altă parte, în anul 2012 s-a menținut interesul și pentru sejururile externe, însă mai degrabă pentru cele accesibile sub aspectul prețului. Pe primele locuri au rămas Grecia, Turcia, Bulgaria, Spania și Italia. Nici Dubaiul nu este ocolit. "În contextul evenimentelor politice și sociale declanșate în nordul Africii și în Orientul Apropiat, a continuat declinul unor destinații, printre care se numără Egipt și Siria, dar a continuat să crească în preferințe Dubaiul, ca des-tinație caldă, cosmopolită și de shopping. Cipru se află, de asemenea, în creștere în preferințele românilor, la numai două ore de zbor de România, și cu o ofertă atractivă la nivelul serviciilor turistice", au mai explicat reprezentanții ANAT. 

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Luni, 19 Noiembrie 2012
Stire din Economie : Noutățile ANAT pentru 2013
Sâmbătă, 24 Noiembrie 2012
Stire din Diverse : Oferte de la clasic la exotic
Pagina a fost generata in 0.381 secunde