Ministrul Transporturilor l-a demis pe șeful CNADNR, pentru întârzieri la construcția autostrăzii București-Ploiești
Mihail Bașulescu a fost demis de la conducerea Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale (CNADNR), ministrul Transporturilor Ovidiu Silaghi spunând că decizia a fost luată din cauza întârzierilor înregistrate în derularea lucrărilor de construcție a autostrăzii București-Ploiești, relatează Mediafax.
"Ați văzut ce grad mare de întârziere avem pe autostrada București-Ploiești", a spus ministrul Transporturilor, întrebat de jurnaliști care este motivul pentru care a decis schimbarea conducerii CNADNR.
Ministrul Transporturilor, Ovidiu Silaghi, a inspectat joi șantierul și a declarat că autostrada București-Ploiești nu va fi deschisă circulației la 30 iunie, data stabilită după mai multe amânări, noul termen avansat de autorități fiind 1 august, când va începe traficul, însă cu restricții de viteză și după ce vor fi remediate unele defecțiuni de construcție.
Primul termen de dare în folosință a fost 2010, finalizarea fiind amânată de mai multe ori.
Lucrările la autostrada București-Ploiești sunt împărțite în două sectoare, respectiv București-Moara Vlăsiei, unde lucrează consorțiul italian Impressa Pizzarotti/Tirrena Scavi, și Moara Vlăsiei-Ploiești, construit de asocierea Spedition UMB/Pa&Co Internațional/Euroconstruct '98/Com-Axa.
Valoarea totală a lucrărilor este de 450 milioane euro.
Bașulescu a preluat conducerea CNADNR după ce Daniela Drăghia a demisionat la finele lunii mai.
Ministrul Transporturilor, Ovidiu Silaghi, a inspectat joi șantierul și a declarat că autostrada București-Ploiești nu va fi deschisă circulației la 30 iunie, data stabilită după mai multe amânări, noul termen avansat de autorități fiind 1 august, când va începe traficul, însă cu restricții de viteză și după ce vor fi remediate unele defecțiuni de construcție.
Primul termen de dare în folosință a fost 2010, finalizarea fiind amânată de mai multe ori.
Lucrările la autostrada București-Ploiești sunt împărțite în două sectoare, respectiv București-Moara Vlăsiei, unde lucrează consorțiul italian Impressa Pizzarotti/Tirrena Scavi, și Moara Vlăsiei-Ploiești, construit de asocierea Spedition UMB/Pa&Co Internațional/Euroconstruct '98/Com-Axa.
Valoarea totală a lucrărilor este de 450 milioane euro.
Bașulescu a preluat conducerea CNADNR după ce Daniela Drăghia a demisionat la finele lunii mai.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Joi, 05 Aprilie 2012
Sâmbătă, 31 Martie 2012
Marţi, 13 Martie 2012
Marţi, 04 Octombrie 2011
Marţi, 14 Februarie 2012
Sâmbătă, 04 Februarie 2012
Marţi, 15 Noiembrie 2011