O intervenție salutară a Consiliului Concurenței în sprijinul consumatorilor

219
O intervenție salutară a Consiliului Concurenței în sprijinul consumatorilor - ointerventiesalutaraaconsiliului-1606501133.jpg
În urma intervenției Consiliului Concurenței, avizele tehnice de racordare emise de E-Distribuție Muntenia se obțin mai repede.

Durata medie de obținere a avizelor tehnice de racordare a scăzut cu 20% în ultimul an, în urma implementării angajamentelor asumate de companie, în contextul investigației declanșate de Consiliul Concurenței privind un potențial abuz de poziție dominantă pe piața distribuției de energie. Diminuarea timpului de obținere a avizelor s-a înregistrat în condițiile în care, în această perioadă, numărul cererilor de racordare a crescut cu 30%. De asemenea, intervenția Consiliului Concurenței a condus la creșterea transparenței procesului de racordare și a gradului general de informare a utilizatorilor în legătură cu procesul de racordare, în ultimul an numărul de clienți care utilizează serviciul online de racordare crescând cu peste 90%.

Autoritatea de concurență a investigat E-Distribuție Muntenia pentru o posibilă discriminare a companiilor pe piața serviciilor conexe distribuției. Suspiciunile au vizat și influențarea duratei și a costurilor de racordare la rețeaua de energie electrică a municipiului București, precum și a opțiunii utilizatorilor de a alege prestatorii de servicii

conexe.

Pentru a elimina îngrijorările concurențiale, în 2019, E-Distribuție Muntenia s-a angajat să implementeze un set de măsuri pentru eficientizarea și transparentizarea procesului de racordare la rețeaua electrică de distribuție și să asigure un tratament corect și nediscriminatoriu pentru toți participanții la acest proces, fie că sunt utilizatori sau alți prestatori de servicii.



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.2125 secunde