Click și de la capăt

Piața imobiliară caută salvarea la primul târg online din România

362
Piața imobiliară caută salvarea la primul târg online din România - d6218122b7ee19f47ea599ab8a1f8813.jpg

Articole de la același autor

Cu un singur click de maus intri în târg. Alegi standul pe care vrei să-l vizitezi și poți răsfoi ofertele constructorului respectiv. Dacă îți place un apartament și vrei mai multe detalii, îți scrii numele și numărul de telefon și intri să discuți cu vânzătorul. Pe chat, bineînțeles, căci vorbim despre ImoSfera, primul târg imobiliar virtual din țară.
În perioada 21 – 27 iunie, 32 de firme din segmentul imobiliarelor participă la acest târg online, încercând să vândă ceva, după ce o mulțime de alte soluții de marketing au eșuat.
În prima zi, în jurul orei 15, târgul ImoSfera era vizitat de peste 350 de persoane. În același timp aveau loc și trei discuții pe chat, între expozanți și vizitatori. Ieri, la aceeași oră, 9.136 de persoane se aflau în târgul virtual, fiind angajate în peste 150 de discuții cu reprezentanții firmelor participante.
"Este o promovare inedită, care oferă expunere mare, la costuri avantajoase. Vizitatorii au acces facil la ofertele prezentate, indiferent de locul în care se află. Singura condiție este să aibă conexiune la internet", spune Adrian Erimescu, directorul general al portalului imobiliare.ro, organizatorul târgului.
Trebuie să mai aveți instalat un flash player, pentru a putea vizualiza standurile târgului. De asemenea, este bine să accesați pagina de pe un PC cât de cât performant. Tehnologia veche se cam împiedică în pragul de la intrarea în târg.
Constrânși de criză, dezvoltatorii au venit la ImoSfera cu oferte speciale, oferind case și vile finisate de la 700 euro/mp. Casele la roșu costă în jur de 380 euro/mp. Dacă v-ați plictisit de apartamente, puteți să vă cumpărați o vilă - există modele care nu depășesc 100.000 euro.
Târgul cuprinde și o ofertă largă de terenuri, cu prețuri care pornesc de la 8 euro/mp, apartamente cu reduceri de 16.000 - 17.000 euro față de prețul normal, plus o mulțime de soluții de finanțare, cu avansuri de 8.500 - 15.500 euro.
"Diferențele față de un târg obișnuit sunt semnificative, pornind de la investiție, care este de circa 15.000 euro. În cele șapte zile ale târgului estimăm că vom avea peste 65.000 de vizitatori unici. Costurile de participare, producție, logistică și resurse umane vor fi reduse cu cel puțin 50%. Interesant este că acest concept de târg virtual permite măsurarea unor indicatori cantitativi și calitativi specifici - numărul vizitatorilor la fiecare stand, perioada petrecută la un anumit stand, timpul de vizualizare a materialelor promoționale, numărul contractelor încheiate etc", mai spune Adrian Erimescu.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 1.7764 secunde