Portul Constanța a dat lovitura pe piața Mării Negre
Articole de la același autor
Comentează știrea
daca ar reduce taxele portuale ar veni mai multe nave,cred ca aproape s-ar dubla profitul,din cauza taxelor am pierdut enorm,nu mai vin nave frigorifice,era sa pierdem si terminlul de containere Agigea si multe altele.
Pot sa fie taxele egale cu zero, atata vreme cat activitatea economica a tarii abia se prelinge, traficul de marfuri e redus ! Si daca traficul creste doar din importul de produse pe care le-am potea realiza si din varii motive nu o facem,chiar nu e de bine si doar importatorii si idiotii se bucura!
Vă dați și voi cu părerea ca să vă aflați în treabă și mai lansați și neadevăruri. Nu sunteți în stare măca să înțelegeți ce citiți, dar să mai emiteți și opinii în domeniul economic. Lăsați comentariile pe seama celor ce au cultură economică și decență în exprimarea părerilor. Discutați mai bine despre politică și fotbal, căci la astea se pricepe oricine și nu e nicio rușine dacă nu te autocenzurezi.
Nu trebuie sa fii mare priceput in afacerile portuare (si nici nu sunt) ca sa remarci urmatoarele lucruri : - circuland liber prin port se poate vedea cu ochiul liber ca danele sunt goale si macaralele stau imobile. - tot cu ochiul liber se vede ca exportam cherestea (padurile) , fier vechi (industria) si cereale. -din datele statistice de mai sus rezulta ponderea covarsitoare a produselor neprelucrate in ansamblul traficului portuar. Iar cand ne laudam cu cresteri statistice ar trebui sa vedem la ce baza ne raportam.
Portul este o organizatie economica, in principiu ca orice alta firma, cu unele specificitati.OK, pornind de la asta, beneficiul sau mai bine zis profitul,depinde de traficul de marfuri, in special de cele importate.La export,hai sa ne gandim cam ce produse cu valoare adaugata putem livra, in conditii reale de competitivitate! La naiba,portul va fi aproape depasit daca potentialul intern va fi valorificat,in ciuda obtiunilor politice ale unor neica-nimeni!