Ziua Portului Constanţa la Budapesta - noi perspective de afaceri

1084
1

Articole de la același autor

La Park Inn Hotel by Radisson din Budapesta, s-a desfăşurat cea de-a 15-a ediţie a Zilei Portului Constanţa la Budapesta, eveniment organizat de Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime Constanţa (CNAPMC), în scopul promovării potenţialului portului Constanţa.

„Evenimentul oferă reprezentanţilor portului Constanţa posibilitatea să îşi consolideze relaţiile de afaceri cu partenerii ungari, dar şi să dezvolte noi colaborări. Pe parcursul ediţiilor anterioare, evenimentul a devenit punctul de întâlnire al celor mai importanţi actori din zonă în domeniul transporturilor, logisticii şi agro-business, la această ediţie fiind prezenţi peste 140 de participanţi, reprezentând 85 de companii din Ungaria, Croația şi Serbia”, au transmis reprezentanţii CN APMC.

Alături de CN Administraţia Porturilor Maritime SA, au fost reprezentate la Budapesta companii de referinţă de pe platforma portuară - Chimpex, Comvex, Romcargo Maritime, Sea Container Services, Silk Route Shipping, Transport Trade Services, Umex.

La eveniment, a fost prezent şi ambasadorul României în Ungaria, ES Gabriel Cătălin Şopandă.

Cu această ocazie, Florin Vizan, directorul general al CN APM SA Constanţa, a declarat: „Evenimentul de la Budapesta este cel mai bun prilej pentru a consolida legăturile de afaceri dintre comunitatea portuară din Constanţa şi mediul de afaceri ungar şi pentru a promova noi parteneriate de afaceri care să contribuie la creşterea traficului de mărfuri prin portul Constanţa. Anul trecut, portul Constanţa a înregistrat un trafic record de 75,5 milioane de tone, fiind cel mai mare volum de mărfuri operat în ultimii ani”. 




În cadrul discuţiilor, au fost abordate subiecte legate de reconfigurarea rutelor de transport Asia Centrală - Marea Caspică - Marea Neagră şi de importanţa acordată legăturii cu porturile poloneze şi Marea Baltică. În actualul context, se pot crea şi oferi noi servicii clienţilor şi partenerilor din hinterland, în cazul acesta Ungaria, care pot accesa noi pieţe prin intermediul portului Constanţa.

O atenţie deosebită se acordă iniţiativelor pentru noi linii regulate Ro-Ro cu porturile Poti (Georgia) şi Karasu (Turcia).

Administraţia Porturilor Maritime a prezentat proiectele de dezvoltare finalizate recent, precum şi proiectele lansate pentru perioada următoare, cu scopul de a îmbunătăţi condiţiile de operare în porturile maritime româneşti, pentru eficientizarea condiţiilor de tranzitare a fluxurilor de marfă către/dinspre hinterlandul deservit.

La finalul evenimentului, au avut loc întâlniri B2B între reprezentanţii companiilor prezente, interesate în ceea ce priveşte lansarea şi dezvoltarea unor noi lanţuri logistice, adaptate la situaţia actuală. 



Comentează știrea

Titi
23 martie 2023
Oportunitati in Port

Orice incercari se fac vor fi sortite esecului. De ce? Pt ca activitatea din port are 2 frane : Vama si PTF. Aici sunt 3 circari : Min Transportului, Finante si Interne. Se tot vorbeste de Olanda si Rotterdam, cititi mai intai ce este acolo si apoi vedeti ce e aici. Port Administration (cum se lauda ei) sunt niste fix neica nimeni. Alt aspect e Dunarea, care nu mai are debitul de alta data, datorita schimbarilor climatice.

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 1.822 secunde