Ce se întâmplă cu documentele a căror valabilitate a fost prelungită în starea de alertă

133
Ce se întâmplă cu documentele a căror valabilitate a fost prelungită în starea de alertă - documentevalabilecovid-1646849493.jpg

Articole recomandate

Reprezentanții Ministerului Afacerilor Interne atenționează populația că într-o perioadă de 90 de zile de la încetarea stării de urgență trebuie reînnoite documentele a căror valabilitate a fost prelungită în timpul stării de alertă. „Vă reamintim faptul că documentele (spre exemplu: cartea de identitate, permisul de conducere) a căror valabilitate a fost prelungită pe perioada stării de alertă, urmează să expire după o perioadă de 90 de zile de la încetarea stării de alertă. În acest sens, structurile MAI responsabile pentru emiterea unor astfel de documente vor informa cetățenii cu privire la modalitatea eliberării acestora astfel încât să fie evitată aglomerația la ghișee”, se arată în comunicatul M.A.I.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.3782 secunde