RAR vrea să scape de birocrație: constănțenii, îndemnați să meargă cu reclamațiile direct la șeful instituției!

2315
2
Conducerea Registrului Auto Român dorește să reducă bicrocrația și, în același timp, să crească eficiența în interacțiunea cu clienții. Drept pentru care, proprietarii de vehicule care au vreo nemulțumire nu mai sunt îndemnați să completeze caseta de „petiții și reclamații” de pe site-ul instituției, ci primul pas pe care vor trebui să-l facă va fi să se adreseze, personal, șefului reprezentanței unde au vehiculul. În felul acesta, se speră că problemele semnalate vor fi soluționate eficient, „la cald”.

„S-a constatat că multe dintre problemele din teritoriu erau semnalate pe pagina web a instituției, la rubrica «Petiții și reclamații», ajungeau în atenția conducerii de la sediul central, de unde erau repartizate către reprezentanțele din teritoriu spre soluționare. Dar este o procedură de durată, persoanele plecau nemulțumite”, a afirmat pentru „Cuget Liber” Roxana Dima, purtător de cuvânt al Registrului Auto Român.

Drept pentru care, pentru a reduce birocrația și a eficientiza comunicarea, proprietarilor de vehicule li se recomandă să se adreseze direct șefului reprezentanței din teritoriu, dacă au vreo nemulțumire.

„Șefii RAR din teritoriu vă stau la dispoziție cu explicații și lămuriri despre interacțiunea dumneavoastră cu instituția noastră. Vă invităm să apelați imediat la șeful reprezentanței unde ați fost cu vehiculul, dacă aveți orice nemulțumire. Este mult mai eficient ca problema să se rezolve pe loc, „la cald”, atât timp cât mașina este acolo și datele sunt proaspete. Pentru că, în acest fel, dacă este vorba despre o eroare de orice natură, intervenția instant este mai eficientă decât revenirea ulterioară”, a mai arătat Roxana Dima.

Sunt cazuri când inginerii de pe linie nu pot oferi toate detalii

„Ne preocupă să ne asigurăm că vizita dumneavoastră la oricare dintre reprezentanțele RAR va beneficia de prestații la cele mai înalte standarde profesionale. La fel de mult suntem interesați să știm că sunteți tratați cu respect de angajații noștri, într-o stare de normalitate relațională reciprocă.

Înțelegem problemele pe care le întâmpinați în diferite situații legate de interacțiunea cu reprezentanții RAR, în special în cazurile de interpretare subiectivă a unor prescripții de natură legislativă, tehnică sau administrativă.

Există situații în care inginerii de pe linie nu vă pot oferi toate explicațiile necesare de care aveți nevoie, astfel încât să plecați de la RAR în deplină cunoștință a unei situații excepționale sau neprevăzute. Motiv pentru care venim în întâmpinarea dvs. cu o modalitate eficientă de a salva timp și nervi! Șeful de reprezentanță are obligația să verifice tot ce vă nemulțumește și să intervină dacă este cazul, astfel încât să evitați risipa de timp, prin a trimite petiții sau reclamații retroactiv”, a mai arătat purtătorul de cuvânt al RAR.

La petiții și reclamații se va apela doar în cazul în care rezoluția șefului de reprezentanță nu a fost de natură să clarifice aspectele semnalate.

Șefii de reprezentanțe sunt la dispoziția clienților în timpul programului de lucru. De asemenea, pe site-ul RAR, www.rarom.ro, la rubrica „Șefi Reprezentanțe”, găsiți datele de contact ale fiecăruia dintre ei. La șefia RAR Constanța se află inginerul Sorin Țuțuianu, iar programul cu publicul este de luni până joi, în intervalul orar 8,00 – 16,30, iar vineri, între 8,00 – 14,00, la sediul din Agigea.

Comentează știrea

Sofer
13 decembrie 2022
Chiar nu stie ?

Chiar nu stie seful RAR care sunt problemele ?Pai sa citeasca aici .Cand faci programarea te avertizeaza ca este vorba de vreo 30 de zile .Toti solicitanti sunt programati dimineata la ora 9 .De aici incepe circul .Intrarea la rampa se face dupa cum dai spaga ,astfel ca ai toate sansele sa ajungi pe la ora 14-15 .Nu poti sa spui nimic pentru ca ajungi la mana lor .Stai 5-6 ore si i-ti blestemi zilel uitandu-te cum intra altii inaintea ta si trebuie sa taci .In majoritatea institutiilor care fac programare exista afisaj electronic care anunta cine urmeaza comform programarii la ore diferite .De ce nu are RAR afisaj electronic de ordine ?Si RAR -urile din tara au asa ceva .De ce Constanta nu are ?Ii taie de la mana pe smecheri?Cum de intra fiecare cum vrea ?Nu stie seful asa ceva ?Hai ma .

Marius
13 decembrie 2022
Informare

Decât sa faci RAR la Constanța, mai bine și mai rapid la Tulcea, fără birocrație multă,eficient.Bravo lor ,bravo organizare nu ca la Constanța unde este bătaie de joc.

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.9565 secunde