În premieră la Constanța, prin DIA Auto

Școală de șoferi gratuită pentru categoriile C și E și loc de muncă asigurat în Danemarca

96580
19
Școală de șoferi gratuită pentru categoriile C și E și loc de muncă asigurat în Danemarca - scoalasoferigratuita-1469113379.jpg
Premieră națională la Constanța! Cei care optează să facă școala de șoferi la DIA Auto, pentru categoriile C și E, beneficiază de gratuitate totală și de un loc de muncă asigurat în afara țării, dacă aleg să semneze un contract extrem de avantajos din punct de vedere financiar.

Mai precis, SC Henrik Hansen SRL este o societate din Satu-Mare, care angajează șoferi de TIR în Danemarca, pe care-i formează din banii proprii, cu condiția de angajare imediată după obținerea permisului de conducere pentru categoriile C și E.

Chiar și conducătorii fără experiență au ocazia de a deveni șoferi profesioniști, cu câteva condiții însă. Această societate a încheiat contract doar cu o singură școală de șoferi din Constanța, DIA Auto, iar la înscriere se va semna contractul prin care cursanții vor afla că toate cheltuielile sunt plătite, cu condiția ca la final să se angajeze pe postul de șofer în Danemarca pentru minim un an. De asemenea, condițiile prevăd vârste cuprinse între 21 și 60 de ani și ca solicitanții să aibă permis conducere de categorie B.

"Sunt și condiții pe care cei care doresc să semneze acest contract trebuie să le îndeplinească. Adică, trebuie să lucreze minim un an de zile pentru această firmă, să fie din punct de vedere fizic apți de muncă. Transportul este asigurat, salariul este fix și se plătește diurna. Perioada de lucru prevede muncă timp de trei luni, după care o lună este de odihnă. În primele două luni se va acorda un salariu de 1.400 de euro, a treia lună 1.600 de euro, iar a patra, a cincea și a șasea lună salariul va fi de 1.700 de euro. După ce trec șase luni, salariul va rămâne 1.800 de euro până când se va termina contractul de un an, existând posibilitatea de prelungire", a declarat, pentru "Cuget Liber", Niculae Dicu, directorul Școlii de șoferi DIA Auto.

SC Henrik Hansen SRL este o societate din Satu-Mare, care are 280 de camioane noi disponibile, pentru transport cu prelate și cu containere. Chiar și cei care sunt înscriși deja la școala de șoferi pentru categoriile C și E pot beneficia de acest proiect, demarat în premieră la nivel național. Școala de șoferi va înapoia banii pe care cursanții i-au achitat deja, dacă optează pentru semnarea contractului și urmează cursurile școlii DIA Auto din Constanța.

"Sunt primul din țară la care a venit această firmă, pentru că știe că reprezint o societate mare și am și dispoziție de camioane. Alte școli abia dacă au un autocar, aici sunt trei deocamdată. Firma este din Danemarca și oferă drept de angajare imediat după terminarea cursurilor și obținerea atestatelor. Ei plătesc cursurile școlii de șoferi, atestatele profesionale de transport marfă și ADR, iar în acest fel cursantul nu va achita niciun ban. Pe baza unui contract individual între părți, înainte de a începe cursurile, cursantul este imediat angajat pe o durată de minim un an", a mai precizat Niculae Dicu. 

Comentează știrea

19 comentarii. Pagina 1 din 2. Click pe pagina dorită : 1 2 
șoferilă
22 iulie 2016
ce e moca?

Scumpă tare "gratuitatea" școlarizarii . Diferentele de salariu ajung la un total de 1300 euroi.

Liviu
22 iulie 2016
Detașarea peste 60 zile este interzisă. Ilegală.

Trei luni ? Este ilegal. Angajații nu pot fi detașați mai mult de 60 zile. In cazul in care stau 3 luni trebuie sa le facă contracte la firma din Danemarca. Șoferii pregătiți de o scala de șoferi ca Dia sau altele, nu sunt șoferi cara sa fie pregătiți pentru internațional.

bogdan
22 iulie 2016
..

Pai si explicate... de ce "Șoferii pregătiți de o scala de șoferi ca Dia sau altele, nu sunt șoferi cara sa fie pregătiți pentru internațional"... Ca nu am inteles.

Răspuns la: Detașarea peste 60 zile este interzisă. Ilegală.
Adăugat de : Liviu, 22 iulie 2016
Trei luni ? Este ilegal. Angajații nu pot fi detașați mai mult de 60 zile. In cazul in care stau 3 luni trebuie sa le facă contracte la firma din...
Bogdan
22 iulie 2016
Henrik Hansen

Am lucrat in 2010 la firma asta de 2 lei. Sa va explic cum stau lucrurile, o sa munciți de va s-ar capacele pe bani putini. Salariul e calculat la "atenție" 8 ore de munca nu de condus, in realitate muncești pana la 13 ore in fiecare zi sau 15 după caz. Nu exista respect, ești doar un sclav modern si dacă te plângi te da afara. Gândiți-vă mai bine de ce angajează începători,explicația nu știu nimic si nu au experiența.

Șofer tir fost cursant DIA
23 iulie 2016
Praf in ochi

În primul rând școala de șoferi DIA e o școală de rahat. Degeaba se lauda ca are nu stiu cate camioane ca nu sunt bune de nimic și cad tablele de pe ele. Cat despre cursuri, vor face maxim 10 ore adunate C+E si nu vor învăța mai nimic ca iau instructorii motorina.Fratilor, dacă vreți sa faceți școala mergeți la oricare școala vreți numai la DIA nu. Iar în ce privește "oferta" asta cu gratuitatea, mai bine îți plătești si mergi tu unde vrei. La Trota angajează începători și dacă te duce capul să îl minți pe ăla de la interviu te angajează ca șofer ch putina experiență și iei undeva la 1200 de euro. Apoi pleci după 3-4 luni și te angajezi pe barba ta după ce vezi cum sta treaba. Cum sa lucrezi primele 2 luni pe 1400 euro si sa îți impună să stai minim 3 luni? Dar ce, ești sclav? Niste nenorociți așa-zișii parteneri... Drumuri bune!

Liviu
23 iulie 2016
Explicatie: De ce?

In general școlile de șoferi pregătesc candidații pentru obținerea permisului C+E. Din motive ce tin de reglementările de autorizare a școlilor, toți dețin vehicule camion +remorca. In International sau "pe comunitate" daca vreți sunt folosite ansambluri cap tractor + semiremorca. Deci multi nu sunt capabil sa facă o manevra corecta pentru a se pune la rampa pentru descărcare sau încărcare. Și as putea sa enumăr inca multe probleme de tehnica de condus. Ca bonus, odată cu absolvirea scolii se oferă si "certificatul de marfa" C.P.P.i. Aici este cea mai mare problema. Majoritatea absolvenților nu cunosc mai nimic din legislație si din obligațiile pe care le are un șofer "profesionist" cum ar fi: -Verificarea condițiilor tehnice a vehiculului înainte de începerea zilei de munca. -Modul in care se utilizează Tahograful, mai ales introducerea manuala a datelor. -Arimarea si/sau modul in care se distribuie greutatea pe suprafața remorcii. -Modul de completare a unui CMR si importanta acestui document. -Obligațiile șoferilor cu privire la utilizarea sistemelor de plata a taxelor de drum. -Obligațiile șoferilor cu privire la respectarea prevederilor Reg. CE 561/2006 cu privire la timpii de condus si repaus, pauzele săptămânale...etc Si as putea continua, cu multe alte cunoștințe pe care acești absolvenți nu la asimilează in cadrul acestor scoli. O scoală care pregătește șoferi profesioniști in tarile din vest are un cost de +/-9000€ si cursurile durează 3 luni. Desigur o parte din acest cost este subvenționat de stat in majoritate iar candidatul trebuie sa suporte doar un cost care se situează in jurul a 2700€ daca nu are un contract de munca cu un transportator care sa garanteze inserarea lui in aceasta profesie.

Răspuns la: ..
Adăugat de : bogdan, 22 iulie 2016
Pai si explicate... de ce "Șoferii pregătiți de o scala de șoferi ca Dia sau altele, nu sunt șoferi cara sa fie pregătiți pentru...
Cristi
23 iulie 2016
Abureala

Este posibil sa se plece in echipaj cu un sofer cu experienta de la Con Trans SRL,caci despre iei este vorba! Fara experienta este imposibil sa pleci pe international,de unul singur.Nu picati in plasa,la Con Trans Satu Mare nu sunt câinii cu covrigi in coada! Drumuri bune,colegii!

Lucian
24 iulie 2016
Teapa

http://forums.soferii.ro/index.php?/topic/4005-atentie-henrik-hansencontrans-dorin-beresfirme-care-dau-teapa-la-soferi/

Ion
29 iulie 2016
Țeapă

NAME
20 august 2016
ATENTIE

La scoala asta o fi facut cursurile si ala care a aparut la tv...TARZAN , care juca si chiuia la volan ?

19 comentarii. Pagina 1 din 2. Click pe pagina dorită : 1 2 
Pagina a fost generata in 0.3948 secunde