Tragedia de pe Autostrada Soarelui. Un accident fără precedent!
Articole de la același autor
Militarii și polițiștii, țepuiți la bani! "Așa se fură la MAI"
16 Septembrie 2016
UMILINȚA SISTEMULUI! Polițist mort la datorie, banca îi dă familia afară din casă. MAI a trecut decesul la "accident în timpul liber"
31 Octombrie 2016
SE FAC ANGAJĂRI ÎN MAI / Cum sunt repartizate locurile scoase la concurs
16 Septembrie 2016
VIDEO INCREDIBIL / SCENE DE NEIMAGIANT ÎN CONSTANȚA ANULUI 2016. Zeci de romi atacă o casă în Coiciu
11 Octombrie 2016
Planul Roșu de intervenție a fost activat, sâmbătă dimineață, pe Autostrada Soarelui, în urma unui accident în lanț, soldat cu câteva persoane decedate și zeci de victime spitalizate.
Peste 100 salvatori au intervenit, în cazul accidentului rutier produs pe Autostrada A2, km 67, în care au fost implicate 29 mașini, dintre care două microbuze care transportau persoane, dar și un camion. În accident, au fost implicate 60 de persoane, dintre care patru victime au decedat, iar alte 41 au fost transportate la spitale.
Pentru gestionarea situației, după anunțarea evenimentului, la ora 08.37, la nivelul județului Călărași a fost activat Planul Roșu de Intervenție, fiind alertate echipaje specializate din zona de competență, precum și de la ISU București-Ilfov, Ialomița și Constanța. Totodată, au fost prealertate spitalele care dețin unități de primiri urgențe din București, pentru a fi în măsură să primească răniții.
Scenariu horror
Martorii povestesc că scenariul era desprins din scenele horror, cu un peisaj dezolant, învelit în ceață și mult sânge. La fața locului au acționat 94 de pompieri din cadrul Inspectoratului General pentru Situații de Urgență (ISU Călărași, ISU București-Ilfov, ISU Ialomița și ISU Constanța) și 9 medici de la Spitalul de Urgență Floreasca și Unitățile de Primiri Urgențe Călărași și Ialomița.
Au fost implicate 12 echipaje de prim ajutor SMURD, o unitate de terapie intensivă mobilă SMURD, trei pentru descarcerare, un spital mobil, cinci autospeciale de transport personal și victime multiple, o autospecială de stingere cu modul de prim ajutor și 10 ambulanțe ale Serviciilor de Ambulanță din județele Ialomița, Călărași, Constanța și București-Ilfov. De asemenea, la locul accidentului au intervenit și polițiștii rutieri, pentru asigurarea accesului echipelor de intervenție.
Cauzele accidentului: viteza și nepăstrarea distanței regulamentare
Polițiștii de la Brigada de Autostrăzi și Misiuni Speciale a IGPR și un procuror de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Lehliu au deschis un dosar penal pentru infracțiunile de ucidere din culpă și vătămare corporală din culpă în urma accidentului, afirmă digi24.ro, care susține că este cel mai grav accident rutier produs pe o autostradă din România. Toate mașinile implicate în carambol vor fi expertizate tehnic.
Neadaptarea vitezei la condițiile de drum și nepăstrarea distanței sunt principalele cauze ale accidentului în lanț, au anunțat polițiștii. 20 de șoferi implicați în carambol au fost audiați în ancheta care trebuie să stabilească exact cum s-au produs coliziunile.
"Principalele cauze de producere a accidentului sunt viteza neadaptată la condițiile meteo - ceață cu vizibilitate sub 20 de metri - și nepăstarea distanței de mers față de autoturimul din față", a declarat George Grigore, comisar șef la Direcția Poliției Rutiere, citat de digi24.ro.
Reacția CNAIR în urma accidentului
În urma accidentului rutier de pe A2, București - Constanța, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a ținut să precizeze că panourile de avertizare, în momentul producerii accidentului, funcționau. Pe acestea rula mesajul "Atenție! km 96 - km 117+500 limită de viteză 60 km/h!".
"Mesajele afișate, în format text sau pictograme, rulează în funcție de situația din teren, doar la notificarea Poliției Autostrăzi. Aceste panouri informative au ca principal scop oferirea participanților la trafic de informații suplimentare pentru siguranța circula-ției și nu sunt indicatoare rutiere obligatorii ce se regăsesc în codul rutier. CNAIR SA face apel încă o dată la toți conducătorii auto să respecte regulile de circulație, în special să adapteze viteza la condițiile de drum", a precizat CNAIR, în cadrul unui comunicat de presă.
v v v
Și un mesaj primit de la un cititor, care, sâmbătă seară, în jurul orei 20.00, se întorcea din București, la Constanța.
"Sunt profund indignat de faptul că, după o zi întreagă în care televiziunile, radiourile și site-urile de știri au transmis non-stop informații despre tragedia de pe autostradă, seara, pe întuneric și pe ceață, în aceeași zonă Lehliu - Drajna, se circula cu viteze de 120-150 km/h!". Fără cuvinte…
Peste 100 salvatori au intervenit, în cazul accidentului rutier produs pe Autostrada A2, km 67, în care au fost implicate 29 mașini, dintre care două microbuze care transportau persoane, dar și un camion. În accident, au fost implicate 60 de persoane, dintre care patru victime au decedat, iar alte 41 au fost transportate la spitale.
Pentru gestionarea situației, după anunțarea evenimentului, la ora 08.37, la nivelul județului Călărași a fost activat Planul Roșu de Intervenție, fiind alertate echipaje specializate din zona de competență, precum și de la ISU București-Ilfov, Ialomița și Constanța. Totodată, au fost prealertate spitalele care dețin unități de primiri urgențe din București, pentru a fi în măsură să primească răniții.
Scenariu horror
Martorii povestesc că scenariul era desprins din scenele horror, cu un peisaj dezolant, învelit în ceață și mult sânge. La fața locului au acționat 94 de pompieri din cadrul Inspectoratului General pentru Situații de Urgență (ISU Călărași, ISU București-Ilfov, ISU Ialomița și ISU Constanța) și 9 medici de la Spitalul de Urgență Floreasca și Unitățile de Primiri Urgențe Călărași și Ialomița.
Au fost implicate 12 echipaje de prim ajutor SMURD, o unitate de terapie intensivă mobilă SMURD, trei pentru descarcerare, un spital mobil, cinci autospeciale de transport personal și victime multiple, o autospecială de stingere cu modul de prim ajutor și 10 ambulanțe ale Serviciilor de Ambulanță din județele Ialomița, Călărași, Constanța și București-Ilfov. De asemenea, la locul accidentului au intervenit și polițiștii rutieri, pentru asigurarea accesului echipelor de intervenție.
Cauzele accidentului: viteza și nepăstrarea distanței regulamentare
Polițiștii de la Brigada de Autostrăzi și Misiuni Speciale a IGPR și un procuror de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Lehliu au deschis un dosar penal pentru infracțiunile de ucidere din culpă și vătămare corporală din culpă în urma accidentului, afirmă digi24.ro, care susține că este cel mai grav accident rutier produs pe o autostradă din România. Toate mașinile implicate în carambol vor fi expertizate tehnic.
Neadaptarea vitezei la condițiile de drum și nepăstrarea distanței sunt principalele cauze ale accidentului în lanț, au anunțat polițiștii. 20 de șoferi implicați în carambol au fost audiați în ancheta care trebuie să stabilească exact cum s-au produs coliziunile.
"Principalele cauze de producere a accidentului sunt viteza neadaptată la condițiile meteo - ceață cu vizibilitate sub 20 de metri - și nepăstarea distanței de mers față de autoturimul din față", a declarat George Grigore, comisar șef la Direcția Poliției Rutiere, citat de digi24.ro.
Reacția CNAIR în urma accidentului
În urma accidentului rutier de pe A2, București - Constanța, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a ținut să precizeze că panourile de avertizare, în momentul producerii accidentului, funcționau. Pe acestea rula mesajul "Atenție! km 96 - km 117+500 limită de viteză 60 km/h!".
"Mesajele afișate, în format text sau pictograme, rulează în funcție de situația din teren, doar la notificarea Poliției Autostrăzi. Aceste panouri informative au ca principal scop oferirea participanților la trafic de informații suplimentare pentru siguranța circula-ției și nu sunt indicatoare rutiere obligatorii ce se regăsesc în codul rutier. CNAIR SA face apel încă o dată la toți conducătorii auto să respecte regulile de circulație, în special să adapteze viteza la condițiile de drum", a precizat CNAIR, în cadrul unui comunicat de presă.
v v v
Și un mesaj primit de la un cititor, care, sâmbătă seară, în jurul orei 20.00, se întorcea din București, la Constanța.
"Sunt profund indignat de faptul că, după o zi întreagă în care televiziunile, radiourile și site-urile de știri au transmis non-stop informații despre tragedia de pe autostradă, seara, pe întuneric și pe ceață, în aceeași zonă Lehliu - Drajna, se circula cu viteze de 120-150 km/h!". Fără cuvinte…
Comentează știrea
Ta Liviu Chilian
7 noiembrie 2016
Dramoleta suculentă. Sau siropoasa. Tipica bizdicilor-rromarlani
Rromarlania-bizdicista e un bantustan in care se respecta o singura lege. Legea da nu a respecta nicio...regula. D'aia Rromarlanii se reguleaza'ntre ei dupa cum le vin bizdicii'n scăfârlia atrofiata de ura impotriva aproapelui. Am aflat ca salvatorii ii înjurau ca la usa...templului satanic, pe victime, pen'ca le'au strikat vikkendul. In Amerikk, Patria Mama-Omida a Rromarlanilor, mor pe șosele, 60000 de bashbuzuci "șoferi" pe an. Mai muți decât in resbelu' din Vietnam. Si nu se face nicio drama. Se fac...filme. Spielbergiste. Sa se vadă sângele cum tasneste, oasele cum se rup, capetele cum zboară. Cre'ca, in sfârșit, Moungioupoulous ar lua Oskaru', dacă ar face un...filmoid cu dramoleta de pe Autopoteka...Soarelui cu Dinți de vidma
Articole pe aceeași temă
Luni, 07 Noiembrie 2016
Luni, 07 Noiembrie 2016
Miercuri, 02 Noiembrie 2016
Marţi, 01 Noiembrie 2016
Sâmbătă, 05 Noiembrie 2016
Sâmbătă, 05 Noiembrie 2016
Sâmbătă, 05 Noiembrie 2016
Sâmbătă, 05 Noiembrie 2016
Vineri, 04 Noiembrie 2016
Marţi, 01 Noiembrie 2016