Radu Mazăre:

"La Minmetal am discutat cu niște oameni rezonabili"

640
2

Articole de la același autor

Primarul Radu Mazăre s-a întâlnit, ieri, cu reprezentanții Minmetal din Portul Constanța, mai exact cu președintele Consiliului de Administrație, Liviu Ghebaur, în urma discuțiilor reieșind faptul că aceștia nu se opun preluării a 13% din acțiunile Portului Constanța de către Consiliul Local Municipal Constanța.

"Am discutat despre posibilitatea ca lucrurile să iasă bine, pentru municipalitate, pentru ei, ca operatori, și pentru Port. Am discutat despre ceea ce înseamnă chiriile, despre faptul că au fost speriați că acestea ar putea crește și despre posibilitatea de a putea introduce o taxă, eventual pe marfa pe care se tranzitează prin Port. Ar însemna o creștere a profitului APC și încasărilor pentru Primărie. La Minmetal am discutat ca niște oameni rezonabili. Avem aceleași interese. Ei mi s-au părut niște oameni normali cu care poți să stai de vorbă", a declarat edilul Radu Mazăre.

La rândul său, Liviu Ghebaur a spus că nu are nimic împotriva preluării de către administrația locală a unui pachet suplimentar de acțiuni de la Compania Națională Administrația Porturilor Maritime Constanța atâta vreme cât toate părțile implicate vor sta la aceeași masă și vor căuta cele mai bune soluții pentru ca activitatea portului să se dezvolte.

"Mi se pare normal ca noi, opera-torii portuari, și cei care avem societăți în Portul Constanța, să dialogăm cu Primăria și în special cu domnul primar. Cât despre afectarea noastră este o analiză despre care nu vreau să fac referire și este mult mai important să găsim niște mijloace de discuții, mult mai directe și mult mai practice, față de ceea ce se întâmplă în momentul de față", a explicat Liviu Ghebaur. 

Comentează știrea

info-harbor
21 mai 2014
sindicalism institutionalizat

) Mi se pare mie sau ma insel,ca domnul ministru Sova, ministru transporturilor ,parca,in deplinul lui curaj si putere de decizie a cerut parerea celor de la UE ce sa faca si sa dreaga cu aceasta piatra de moara ,portul C-ta?.Nu m-ar mira daca nu va fi solicitat un ,,expert''care sa-l consilieze in aceasta privinta sau ,portul sa devina o anexa a unui port occidental cum ar fi Amsterdam,Roterdam,Hamburg,si de ce nu al chinezilor Sanghai.Pe plan politico-social in acest caz de conflict se naste un mare semn de intrebare.Cum este posibil ca un partid social democrat care ,prin ideologie si obiective,este apropiat de muncitori sa intre in conflict tocmai cu sindicatele muncitoresti.Cred ca acest fenomen trebuie avut in vedere si sa intre in grila de programe a domnului Gadea si Ciuvica si sa fie atent dezbatut.Iata ca prin tara sunt o seama de pelerini de la UE,NATO,acum don Biden se plimba prin centrul Bucurestilor mancand inghetata,acestia puteau fi rugati,contra unui comision binenteles ,sa medieze acest conflict care anunta o evolutia a carei germeni vor putea da ,intr-un viitor poate nu prea indepartat ,cea ce se numeste de pe acum ,,democratia industriala''.

Vasile
21 mai 2014
Bataia de joc

Nu iese nimic bun ca ar deveni primaria actionar in port. Mazare trebuia sa vrea sa devina actionar la CET ca sa reduca factura la incalzire, sa foloseasca fonduri europene tot anul, si vara si iarna, sa abiliteze retreaua de termoficare si de gaze, nu sa vinda copacii piatra cubica si borudurile din piatra ca sa aiba smecherii de castigat din pavele si asfalt in Mamaia unde nici aveau vreo treaba. NU are nimic in cap in afara de conturi escrow, autorizatii de constructie oe plaja si spatii verzi si maciuci. De altfel nici hotararea de guvern nu pomeneste ca 13% actiuni in port sunt date pentru factura la incalzire, asta era doar inca o vrajeala in mintea bolnava a saltimbancului.

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 1.359 secunde