12 ani de existență a liniei Telefonul Copilului

89
12 ani de existență a liniei Telefonul Copilului - pozamare5-1385478276.jpg

Articole de la același autor

Asistenții sociali și psihologii Asociației Telefonul Copilului au ridicat receptorul liniei telefonice gratuite de asistență pentru copii și părinți de 1.933.733 de ori de-a lungul celor 12 ani de existență,. Fie că vorbim despre cazuri care au necesitat intervenția în regim de urgență a autorităților, fie că vorbim despre consiliere psihologică și juridică sau de nevoia de comunicare a copiilor - pentru toate acestea specialiștii Asociației Telefonul Copilului s-au aflat la celălalt capăt al firului.


116 111 este singurul serviciu telefonic gratuit la nivel național, care răspunde în deplină confidențialitate oricărei probleme cu care se confruntă copiii și adolescenții din România.  


"Linia telefonică gratuită de asistență pentru copii și părinți a debutat în cadrul proiectului «Casa de copii nu e acasă», a răspuns unor nevoi neașteptat de mari de informare, consiliere și îndrumare din partea beneficiarilor, a continuat sub umbrela Asociației Telefonul Copilului, iar astăzi 116.111 reprezintă un reper pentru ceea ce înseamnă protecția drepturilor copilului în România. A fost un parcurs dificil, dar o misiune îndeplinită pentru copiii și părinții care au beneficiat de serviciile noastre. Pentru ca vocile pe care le ascultăm zi de zi la celălalt capăt al firului să ajungă pe agenda factorilor de decizie si a autorităților care au menirea de a face din protecția drepturilor copilului în România prioritate zero, mergem mai departe", a declarat Cătălina Florea, director executiv Asociația Telefonul Copilului . 




Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Miercuri, 27 Octombrie 2010
Stire din Social : Victimă a războiului dintre părinți
Luni, 04 Octombrie 2010
Stire din Social : "Alo, casa de copii?"
Pagina a fost generata in 1.3572 secunde