Adina Vălean, anunţ de ultimă oră pentru românii afectaţi de compania Blue Air

261
Adina Vălean, anunţ de ultimă oră pentru românii afectaţi de compania Blue Air - adina-1663166293.webp
Adina Vălean, Comisarul pe Transporturi al Comisiei Europene a declarat că pasagerii afectaţi de situaţia de la Blue Air trebuie ia legătura cu compania aerienă, iar dacă nu reușesc să-și rezolve problema, trebuie să se adreseze Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), potrivit Antena3.ro


Comisarul european pentru transporturi, Adina Vălean, a vorbit astăzi despre ce ar trebui să facă pasagerii afectați de criza zborurilor anulate de Blue Air.

Comania aeriană românească a anunţat că reia zborurile peste o lună, începând cu data de 10 octombrie.

"Românii afectaţi de situaţia de la Blue Air trebuie să se adreseze companiei, iar dacă nu se rezolvă cu compania, Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor.


Noi am văzut în cursul sezonului de vară întreruperi şi probleme cu întârzieri, anulări de zboruri, peste tot în Europa. Asta s-a datorat faptului că multe dintre companiile aeriene sau dintre companiile din sistemul aerian, inclusiv cele care operează la sol sau cele legate de aeroporturi, au avut dificultăţi în a-şi susţine serviciile din cauza lipsei de personal, în principal. Adică post-pandemie multe companii şi-au concediat angajaţii şi a fost mai dificil să îşi refacă efectivele. Dincolo de cauza pentru care s-a întâmplat cu Blue Air, situaţii legate de anulări de zboruri şi întârzieri au fost permanent în timpul sezonului", a declarat comisarul european pentru transporturi, Adina Vălean.


Pagina a fost generata in 0.2348 secunde