Bulevardul Tomis, o reabilitare eșuată? Trotuare cu terase și mașini, treceri de pietoni desființate. "Tomisul trebuia să fie pietonal"
Articole de la același autor
Top articole din Social
Comentează știrea
Articolul este pro trafic pietonal. Stie autorul articolului ce aglomerat este traficul spre port inaine de 8.00 ai dinspre port la 16.00? Pana una alta trebuie sa maergem la munca in primul rand! Politia sa fie prezenta pe strada care face legatura intre bulevardul Tomis si strada Mircea. Strada ingusta, cu doua benzi care preia traficul dinspre port! In dreptul hotelului Ibis masini parcate neregulamentar stranguleaza traficul!
Dupa ce totul e gata. Daca erau interesati, se implicau inainte de inceperea lucrarilor, dadeau solutii alternative, faceau poate un protest. Asa, sa faci un rapirt post factum poate orice idiot. Si nu ajuta cu nimic, este doar scandal romanesc.
Caca-m-as pe banda de biciclisti care ingreuneaza traficul din cauza unui moft, in plus din cauza benzii mentionate au disparut si o gramada de locuri de parcare.
Sorry dar ai o atitudine de...bizon. Mutat-ti fundul din masina pe seaua bicicletei. Miscarea iti face bine. Sau faci parte din categoria celor care "merg pana la colt" tot cu masina?
Iar va inflamati pentru ce scrie tuta ata de andreea.La articolele scrise de ea,pardon rapoarte,nu ar mai trebui sa comenteze nimeni asa poate ii dau cu flit astia de la gazeta.
Strada Mircea cel Batran de max 1,5 benzi, portiunea intre Biserica greaca si bulevardul Ferdinand, daca nu e stationat niciun vehicul de marfa sau salvare sau autocar, zona Ibis, preia in prezent masinile venind de pe Traian (1 banda), Tomis (1 banda), ambele prin strada Negru Voda, Mircea (zona peninsulara-1 banda) si strada Karatzali (1 banda). Faceti socoteala cum vor incapea toti in lunile de vara pe 1,5 benzi!!!! Proiectul este pus in practica pe baza studiului facut in 2008, de fostul primar si care a costat 800 miliane lei! vezi link http://www.telegrafonline.ro/sens-unic-pe-tomis-de-luni S-a facut o ancheta de circulatie intre orele 8,30-19 in sezon, pe strada Mircea cel Batran, intre Ferdinand si Capitol,pe care se circula bara la bara zilnic? Unde se va prelua acum si traficul de pe Traian???
Oamenii spun ca nu s+au putut implica pentru ca autoritatile locale au facut totul de capul lor, fara dezbatere publica, fara selectie de proiecte, fara intalniri prealabile, dar mai ales finale. Victor, nu intelegi ca nu toti au trecere la primar asa cum ai tu...
Planul de mobilitate urbana a avut ca obiectiv reducerea cererii ptr parcarea in centrul orasului. In loc sa se construiasca o parcare, eventual supraetajata, au transformat o banda a unui bulevard central in parcare! Din 4 benzi, doua pe fiecare sens,inainte de reabilitarea blv Tomis, acum se circula pe doua!!!!
Sunt înclinat să dau dreptate unuia de mai-sus care sune că autoritățile au făcut (și fac) totul de capul lor, fără un minimum de studiu prealabil. Revin cu o întrebare, cine plm face parte din comisia asta de sistematizare și urbanism și ce pregătire sau specializare în domeniu au ei? Răsfoind schițele arhitectului nu-i greu să-ți dai seama că soluții există, poate nu neapărat ieftine dar aplicate cum trebuie pot fi de durată. Ceea ce ar fi o premieră la Constanța. Și pentru celelalte zone din oraș, mai gri și mai puțin vizibile pot exista soluții ca să fie scoase la lumină și redate plăcerii de a circula civilizat, pe roți sau pe tălpi. Plm.
A fost facut un studiu in 2008 de catre primarie,pe care astazi il aplica, cu un nr mult mai mare de masini. Si ce e mai trist pe benzina, timpul si nervii nostri. Cine se pricepe sa initieze o petitie on line catre primarie, poate vor gasi solutii mai viabile.