Românii se încred în știrile de pe rețelele sociale, ci nu în surse oficiale
Articole de la același autor
Nu rămâneți indiferenți! Continuă campania "Adoptă un cățel!"
17 Octombrie 2023
Legislația-i pentru fraieri? "Otrăvurile" din chioșcurile şcolilor se vând profitabil
08 Octombrie 2023
Garda de Mediu Constanța te invită la acțiunea de igienizare a lacului Tăbăcărie!
08 Septembrie 2023
Povestea unei mame care a reușit să scape dintr-o căsătorie toxică. "Copiii sunt pe primul loc"
27 Septembrie 2023
Lacul Techirghiol, răpus de arșiță. Trebuie să se intervină sau nu?
28 Septembrie 2023
În România, aproape toți tinerii din ziua de astăzi prezintă un nivel scăzut de toleranță și sunt aproape complet dezinteresați de participarea socială. În același timp, cei mai mulți dintre români nu au încredere în presă și, mai degrabă, în știrile distribuite pe rețelele de socializare.
Tinerii, persoanele cu nivel de educaţie scăzut şi românii cu venituri reduse sunt mai predispuși să nu aibă încredere în informaţiile prezentate în mass-media. Este concluzia pe care o stabilesc datele din Barometrul de Consum Cultural. De asemenea, persoanele care participă la activităţi culturale cu caracter public şi non-public manifestă un nivel mai ridicat al încrederii sociale în raport cu toate categoriile de cetățeni vizate. Concret, conform rezultatelor, 94% dintre tinerii respondenţi, cu vârste cuprinse între 18 și 35 de ani, folosesc internetul zilnic şi manifestă un nivel mai scăzut de toleranţă. De asemenea, rezultatele Barometrului mai arată că, în ceea ce priveşte activităţile culturale din spaţiul privat realizate de respondenţi, cel puţin o dată pe an, se înregistrează o creştere a practicilor audio-vizuale. Consumul de muzică a crescut la 96% în 2022, faţă de 85% în 2019. Și vizionarea programelor TV a crescut, la rândul ei, la 97% în 2022, faţă de 92% în 2019.
Respondenţii au cea mai mare încredere în membrii familiei, în proporție de 91%, în oamenii pe care îi cunosc personal - 56% - şi în cei din comunitatea de proximitate - 38%. Statisticile și rezultatele dobândite în urma analizelor indică faptul că persoanele care participă la activităţi culturale manifestă un nivel mai ridicat al încrederii sociale. Nivelul este mai ridicat în raport cu toate categoriile de persoane vizate.
Tinerii, persoanele cu nivel de educaţie scăzut şi românii cu venituri reduse sunt mai predispuși să nu aibă încredere în informaţiile prezentate în mass-media. Este concluzia pe care o stabilesc datele din Barometrul de Consum Cultural. De asemenea, persoanele care participă la activităţi culturale cu caracter public şi non-public manifestă un nivel mai ridicat al încrederii sociale în raport cu toate categoriile de cetățeni vizate. Concret, conform rezultatelor, 94% dintre tinerii respondenţi, cu vârste cuprinse între 18 și 35 de ani, folosesc internetul zilnic şi manifestă un nivel mai scăzut de toleranţă. De asemenea, rezultatele Barometrului mai arată că, în ceea ce priveşte activităţile culturale din spaţiul privat realizate de respondenţi, cel puţin o dată pe an, se înregistrează o creştere a practicilor audio-vizuale. Consumul de muzică a crescut la 96% în 2022, faţă de 85% în 2019. Și vizionarea programelor TV a crescut, la rândul ei, la 97% în 2022, faţă de 92% în 2019.
Respondenţii au cea mai mare încredere în membrii familiei, în proporție de 91%, în oamenii pe care îi cunosc personal - 56% - şi în cei din comunitatea de proximitate - 38%. Statisticile și rezultatele dobândite în urma analizelor indică faptul că persoanele care participă la activităţi culturale manifestă un nivel mai ridicat al încrederii sociale. Nivelul este mai ridicat în raport cu toate categoriile de persoane vizate.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Luni, 21 August 2023
Luni, 01 Mai 2023
Joi, 02 Februarie 2023
Miercuri, 08 Septembrie 2021
Marţi, 27 Iunie 2017
Sâmbătă, 12 Aprilie 2014