Primărie din România care se ghidează după vorba: „Vara sanie și iarna căruță”. Se pregătește de Crăciun, deși vine vara

230
Primărie din România care se ghidează după vorba: „Vara sanie și iarna căruță”. Se pregătește de Crăciun, deși vine vara - mtawm2zimzgzyjfiy2y1n2e5owyznmu2-1684174112.jpg

Articole de la același autor

Oltenii se pregătesc deja de Târgul de Crăciun. Nici nu s-au închis bine porţile târgului de Paşte, că se dă zor cu pregătirile pentru sărbătorile de iarnă. E un brand al urbei care atrage turişti, spun cei de la primărie, în vreme ce craiovenii au păreri împărţite, relatează Antena 1.


Primăvara n-a fost chiar atât de caldă pe cât ne aşteptam, dar chiar să ne gândim la Crăciun e un pic cam mult. La Craiova, pregătirile pentru sărbătorile de iarnă sunt în toi. Chiar dacă mai avem 223 de zile până la Crăciun, la Craiova e atmosferă de sărbătoare în fiecare zi. Căsuţa Moşului e prima cu care municipalitatea se laudă şi vrea să atragă vizitatorii târgului de Crăciun de anul acesta.


Primăria crede că nu e niciodată prea devreme să înceapă pregătirile pentru Târgul de Crăciun. Oamenii s-au minunat mai întâi, apoi au reacţionat pragmatic: “Târgul de iarnă e mândria oraşului, aşa că nu e niciodată prea devreme să alegi tema şi să te bucuri de Crăiasa Zăpezii”, a spus un localnic.


“Aşa ne pregătim de fiecare dată, cu mult timp înainte, mai ales că toate procedurile din legislaţie durează. Şi atunci, ne trebuie cel puţin 6 luni înainte. Târgul de Crăciun deja a devenit un brand al municipiului Craiova. Suntem din ce în ce mai cunoscuţi, am avut locul trei la nivel European”, a declarat responsabila cu imaginea din Primăria Craiova, Marina Andronache.


100.000 de lei costă doar căsuţele ce vor împodobi pieţele în care se desfăşoară târgul. La închiderea lui, casele unicat vor înfrumseţa locurile de joacă din oraş, explică cei de la primărie.




Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Pagina a fost generata in 0.5667 secunde