Șanse egale pentru orientarea în carieră, mai accesibilă tuturor, printr-un proiect Erasmus+
2375
Articole recomandate
Ștefan Mihai, actor al Teatrului de Stat Constanța, va primi Premiul „Radu Beligan”
07 Octombrie 2024
Cartea săptămânii. "Umbrele care ne despart", de Tricia Levenseller
07 Octombrie 2024
Caravana Creștină - turneul de muzică bizantină ajunge la Casa de Cultură a Sindicatelor Constanța
06 Octombrie 2024
Deținuții din Constanța au sărbătorit „Ziua Mondială a Educației”
06 Octombrie 2024
Povestea lăudăroasei pisici de Angora, în spectacolul de pe scena Teatrului „Căluțul de Mare”
05 Octombrie 2024
În perioada 24 – 25 septembrie 2024 a avut loc la Poceirão-Palmela,
Portugalia, cea de-a treia întâlnire transnațională a partenerilor din proiectul
Erasmus+ „My Compass - Enabling students’ agency in their route to the future”
(nr. 2023-1-IT-KA220-SCH-000156174). Întâlnirea i-a reunit pe cei cinci
parteneri: gazdele, Agrupamento de Escolas José Saramago, Palmela (Portugalia)
reprezentate de director prof. Faisal Aboobakar şi de întreaga echipă de
proiect (prof. Raquel Ribeiro, prof Sandra Santos, prof. Tania Eduardo, prof.
Nélia Calado şi prof. Clarisse Gonçalves), Istituto Omnicomprensivo Orte (Italia)
reprezentat de prof. Viviana Ranucci, prof. Silvia Liuzzi şi prof. Elisa
Lupidi, 53rd Lyceum of Athens (Grecia)
reprezentat de prof. Eleni Pappa, prof. Petros Tzagkarakis, prof. Evangelia
Athanasou şi prof. Christina Katseni, Eulab Consulting Srl, Roma (Italia) reprezentat
de Anastasia Murzenkova şi Giulia Garaffo şi Liceul Teoretic “Ovidius”
reprezentat de către prof. Alina Chirilă şi prof. Rodica Crăciun.
Agenda acestei întâlniri a cuprins prezentarea şi discutarea rezultatelor sondajului aplicat de fiecare partener în propriile instituţii în scopul identificării tipurilor de vulnerabilităţi existente în şcoală care pot afecta modul în care elevii aleg să îşi continue / finalizeze studiile sau decid asupra propriei cariere. Apoi au fost prezentate actualizările aduse platformei CALLING, elementele de bază în elaborarea setului de instrumente metodologice pentru profesori şi au fost stabiliţi paşii următori în dezvoltarea acestui proiect.
Astfel, etapa următoare a proiectului “My Compass” constă în formarea a cel puţin 10 cadre didactice din fiecare instituţie prin intermediul unui seminar online oferit de EULAB Consulting (Roma, Italia) pe 14 octombrie 2024. Această instruire va permite profesorilor să deruleze activităţi de consiliere şi orientare şcolară în special cu elevii aflaţi în posibile situaţii vulnerabile (socio-economice, emoţionale, etc).
Întâlnirea de la Palmela, Portugalia a marcat şi începerea celui de-al doilea an de proiect dedicat experimentării modelelor de consiliere şcolară şi orientare în carieră (setul de instrumente metodologice pentru profesori) în fiecare din cele patru instituţii şcolare partenere în proiect. Pe măsură ce metodele şi instrumentele de îndrumare sunt validate de către parteneri, ele vor fi publicate pe site-ul proiectului “My Compass” (https://erasmusmycompass.wixsite.com/erasmusmycompass)
Agenda acestei întâlniri a cuprins prezentarea şi discutarea rezultatelor sondajului aplicat de fiecare partener în propriile instituţii în scopul identificării tipurilor de vulnerabilităţi existente în şcoală care pot afecta modul în care elevii aleg să îşi continue / finalizeze studiile sau decid asupra propriei cariere. Apoi au fost prezentate actualizările aduse platformei CALLING, elementele de bază în elaborarea setului de instrumente metodologice pentru profesori şi au fost stabiliţi paşii următori în dezvoltarea acestui proiect.
Astfel, etapa următoare a proiectului “My Compass” constă în formarea a cel puţin 10 cadre didactice din fiecare instituţie prin intermediul unui seminar online oferit de EULAB Consulting (Roma, Italia) pe 14 octombrie 2024. Această instruire va permite profesorilor să deruleze activităţi de consiliere şi orientare şcolară în special cu elevii aflaţi în posibile situaţii vulnerabile (socio-economice, emoţionale, etc).
Întâlnirea de la Palmela, Portugalia a marcat şi începerea celui de-al doilea an de proiect dedicat experimentării modelelor de consiliere şcolară şi orientare în carieră (setul de instrumente metodologice pentru profesori) în fiecare din cele patru instituţii şcolare partenere în proiect. Pe măsură ce metodele şi instrumentele de îndrumare sunt validate de către parteneri, ele vor fi publicate pe site-ul proiectului “My Compass” (https://erasmusmycompass.wixsite.com/erasmusmycompass)
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Joi, 19 Septembrie 2024
Luni, 10 Iunie 2024
Duminică, 26 Mai 2024
Miercuri, 24 Aprilie 2024
Joi, 28 Martie 2024
Marţi, 13 Februarie 2024
Luni, 20 Noiembrie 2023
Joi, 02 Noiembrie 2023
Luni, 16 Octombrie 2023