Biroul de acasă. Cinci sfaturi pentru o amenajare plină de inspirație

205
Biroul de acasă. Cinci sfaturi pentru  o amenajare plină de inspirație - birouldeacasa-1497958352.jpg

Articole recomandate

Amenajarea biroului de acasă nu este un lucru dificil de realizat, dacă ținem cont de câteva reguli minime. Important este să le respectăm și să acordăm o atenție deosebită acestui spațiu, deoarece poate influența modul de lucru. Organizare, culoare, lumină și stil, sunt câteva dintre elementele care trebuie luate în calcul în acest caz, ne învață edifica.ro

1. Alege un loc luminos

Lumina joacă un rol foarte important în amenajarea biroului. Așadar, trebuie aleasă o încăpere luminoasă, cu multă lumină naturală. Biroul poate fi poziționat chiar în fața ferestrei, în acest mod te poți bucura și de priveliște. Atenție însă la folosirea veiozelor sau a altor surse de lumină artificială! Este recomadat ca tot ceea ce folosim ca sursă alternativă să fie asemănătoare luminii naturale.

2. Alege culoarea potrivită

Un alt lucru de care trebuie să ținem cont în amenajarea spațiului de lucru este culoarea camerei. Cele mai potrivite nuanțe sunt cele neutre: alb, gri, crem sau fildeș, în timp ce, pentru finisaje și mobilier sunt potrivite culorile neutre.

Dacă ținem neapărat să ne vopsim camera într-o culoare anume, atunci tonurile folosite sunt cele care ne pot ajuta să nu dăm greș. În cazul în care preferăm culorile tari, deși ele sunt obositoare pentru ochi, putem opta pentru albastru sau gri. Albastrul deschis nu este recomandat, deoarece induce o stare de relaxare prea accentuată pentru un spațiu dedicat muncii.

În schimb, verdele induce senzația de vitalitate.

3. Atenție la piesele de mobilier

Amenajarea unui spațiu de lucru include un birou și un scaun de birou. Biroul poate avea spații de depozitare pentru accesorii sau chiar rafturi pentru cărți, agende și dosare și are suficient spațiu pentru un calculator tip desktop. Scaunul de birou trebuie să fie comod, cel ergonomic asigurând o oarecare comoditate, fiind potrivit în cazul în care petrecem mai multe ore pe zi la calculator.

Unii pot fi foarte productivi întinși pe canapea, cu laptopul în brațe.

4. Un factor decisiv: ordinea

Ordinea inspiră, iar un spațiu în care predomină haosul este deranjant. De aceea, este important ca spațiul de lucru să fie aerisit, curat, ordonat. Pentru asta trebuie să selectăm cu atenție lucrurile pe care le vom afișa, atât pe etajere, dulapuri, cât și pe birou sau masa de lucru. Ne putem folosi de diferite suporturi, de tăvi pentru documente sau putem utiliza cutii de depozitare.

5. Aranjarea inteligentă a mobilei

Dacă amplasarea biroului la fereastră, într-o încăpere luminată natural, este un prim pas pentru o aranjare inteligentă a camerei de lucru, există câteva ponturi care pot face din această încăpere una cu adevărat utilă și armonios amenajată.

În cazul în care avem multe cărți sau dosare, spațiile de depozitare ne ajută să avem un birou ordonat. Dacă acestea sunt în număr mare, se impune să le aranjăm într-o oarecare logică sau să le clasăm. Ulterior, vom ști exact unde să găsim aceste obiecte, în momentul în care vom avea nevoie de ele, mai scrie edifica.ro

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Miercuri, 21 Iunie 2017
Stire din Diverse : Trucuri decorative mereu actuale
Vineri, 16 Iunie 2017
Stire din Diverse : Ce spune casa ta despre tine?
Vineri, 16 Iunie 2017
Stire din Diverse : Tu cureți baia corect?
Vineri, 16 Iunie 2017
Stire din Diverse : Ixora. Eleganță  cu parfum
Pagina a fost generata in 2.9022 secunde