Cum să ai succes în carieră

69
Cum să ai succes în carieră - 22iuliemeseriecriza2-1374496611.jpg

Articole recomandate

Toată viața avem de învățat, din momentele mai bune și mai puțin bune, din lecțiile de viață pe care le primim. De aceea, comunicarea este considerată cel mai important mijloc de relaționare. Atenție, însă, cuvintele nu sunt singurele purtătoare de mesaje, căci, de multe ori, gesturile pot transmite mai mult decât orice vorbă. 

În business, se spune că prima impresie contează enorm, chiar și banala primă "strângere de mână". Cât privește comunicarea, aceasta poate fi interpretată în multe feluri. Chiar dacă multă lume o consideră "pură vorbărie", potrivit Unica.ro, în realitate, comunicarea s-a dovedit o punte de legătură pentru toți cei care vor să se facă înțeleși la locul de muncă.

De ce e importantă comunicarea? A învăța de la alții sau a învăța pe alții e important în orice mediu în care trăim și în orice postură ne aflăm: fie de părinte, fie în postura de mediu de business. În cea de-a doua variantă, se numește networking și înseamnă mai mult decât cunoașterea între persoane, înseamnă începutul unor legături de prietenie în business. În afaceri este foarte important să fii foarte conectat, iar acest networking nu este deloc ușor de menținut și de păstrat, pentru că implică factorul uman și relațiile dintre oameni. Întotdeauna ceea ce comunici trebuie să fie autentic, pentru că adevărata valoare este autenticitatea, nu perfecțiunea. Modul în care comunicăm cu prietenii noștri, cu familia, cu superiorii, cu colegii reflectă o imagine despre cine suntem. Dacă ne dorim să existe o concordanță între modul în care ne percepem și modul în care suntem percepuți, trebuie să fim atenți la ceea ce comunicăm atât prin cuvinte, cât și prin gesturi. De cele mai multe ori, persoanele care nu spun adevărul fac gesturi care contrazic ceea ce au spus, iar acest lucru transmite informații negative despre ele.

Din secretele bunei comunicări. Evident, relaționarea cu persoanele din jurul nostru se realizează prin comunicare. Din acest motiv trebuie să acordăm o atenție sporită modului în care transmitem ceea ce ne dorim și nu altceva. Atenție, însă, cuvintele nu sunt singurele purtătoare de mesaje! Uneori, gesturile pot transmite mai mult decât cuvintele. De aceea, o persoană care dorește să comunice eficient trebuie să țină cont și de o serie de elemente: postura corpului, privirea, inflexiunile vocii, hainele și accesoriile, de modul în care gesturile susțin informațiile transmise verbal sau le contrazic.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Miercuri, 10 Iulie 2013
Stire din Diverse : Avantajele unui job de coșmar
Pagina a fost generata in 2.5574 secunde