Cum vrea ANR să scape de coada marinarilor

9892
16
Cum vrea ANR  să scape de coada marinarilor - cumvreasascapeliviucazan-1455211367.jpg
Un cititor "viteaz" și destul de "curajos" pentru a face acuzații calomnioase și a lansa insulte pe Internet, sub protecția anonimatului, mi-a atras atenția asupra cozilor lungi la care trebuie să aștepte navigatorii la Autoritatea Navală Română, pentru a-și rezolva problemele privind certificarea.

Am trecut peste faptul că respectivul cititor dă dovadă de lipsă de caracter și că nu are cultura dialogului civilizat și am luat partea constructivă din comentariul său.

"La ANR, lumea stă la coadă la fel cum se stătea la coadă la iaurt sau tacâmuri. Vine lumea de la 7 dimineața să apuce un loc mai bun", scrie personajul, invitându-mă să fac o anchetă pe această temă. Lucrurile s-ar simplifica spune el, dacă ANR ar introduce plata cu cardul.

Ieri, dimineață, l-am contactat pe Liviu Cazan, noul director general al ANR. "Cunosc problema și am luat, deja, o serie de măsuri. În primă fază, s-a realizat un sondaj în rândul navigatorilor pentru a afla direct de la ei problemele pe care le întâmpină. De asemenea, s-a mai deschis o casierie. În următoarele două săptămâni, vor fi efectuate lucrări constructive, pentru a se mai amenaja două ghișee în plus. Personalul de la serviciul certificări va fi suplimentat prin reorganizare internă, astfel că vom putea lucra cu șapte ghișee în loc de cinci, câte sunt în prezent.

În următoarea fază, vom discuta cu CERONAV și instituțiile de învățământ pentru a pune la punct un sistem de transmitere electronică a documentelor de absolvire a cursurilor, astfel încât timpul de lucru la ghișeu să se reducă. Până la jumătatea anului, sistemul informatic de contabilitate va fi îmbunătățit, astfel încât se va schimba radical serviciul de casierie. Vom introduce trei POS-uri pentru plata cu cardul, care, totodată, vor afișa lista tarifelor pe tipuri de servicii", a precizat șeful ANR.

Stimați navigatori, sunt convins că multe dintre problemele cu care vă confruntați s-ar rezolva mult mai repede dacă, atunci când vă loviți de ele, le-ați semnala conducerii ANR. În calitate de consumatori și plătitori, aveți dreptul să pretindeți servicii rapide și de calitate, iar instituția are obligația să țină cont de observațiile și propunerile dumneavoastră. 

Comentează știrea

16 comentarii. Pagina 1 din 2. Click pe pagina dorită : 1 2 
ion
12 februarie 2016
vrajeala

nea ioane ,da-o bre pe bune! ce tot indrugi d'astea. te duci acolo si se pise alea pe tine cind le faci observatii . ce sa spun " un cititor viteaz ... anonim " . halal sa-ti fie ,si rusine .auzi de ce se sta la coada la ghiseee , ca nu se poate face plata cu cardul.

And
12 februarie 2016
Anr

O sa se mai deschida inca 2 ghisee dar oricum cand te duci nu o sa mearga decat 4 din alea 7 ca asa a fost si pana acum, erau 5 da mergeau doar 2

ion
12 februarie 2016
mincinosi si japcangii sa nu mai zic cum se gandesc ei cum sa ne mai jupoaie

Acest Anr nu stiu de cat sa jupoaie navigatorii de bani si sa isi bata joc de ei cu zeci de hartoage si f f mult timp pierdut la cozi . Si ce zic colegii este adev daca sunt 7 ghisee doar 3-4 functioneaza ca na ei sunt sefii . RUSINE COMUNISTILOR . SI CV MAI NOU CA SA BAGE BETE-N ROATE LA INCEPATORI SI SA AI JUPOAIE VOR SA SCHIMBE REGULILE LA EXAMENE DE BREVET SA AI CHINUIE MAI TARE SAU SA AI JUPOAIE CAT MAI MULT . este frumos din partea lor ? Dupa ce ca nu au bani si nu ai ia nimeni pe vapoare le mai taie si elanul in loc sa ai ajute macar pina se pun pe picioare . RUSINE . Adk toti au dat examene standard si au ajuns ofiteri f buni acum nu mai sunt bune standardele . Urat f urat . Rusine Anr

Gogaie
12 februarie 2016
Gramatica limbii romane

Ioane, mai bine invata sa scrii si dupa aia sa vii cu injurii si tot felul de calomnii.....ce va mai place saorma.....o feceti pe desteptii panarame ce sunteti.

Răspuns la: mincinosi si japcangii sa nu mai zic cum se gandesc ei cum sa ne mai jupoaie
Adăugat de : ion, 12 februarie 2016
Acest Anr nu stiu de cat sa jupoaie navigatorii de bani si sa isi bata joc de ei cu zeci de hartoage si f f mult timp pierdut la cozi . Si ce zic...
Popei
13 februarie 2016
Coada

Lucrați va rog și la atitudinea celor de la ghișee!Unele din ele zici ca sunt nefutute, plictisite de viață, nervoase tot timpul. Zici ca iți fac un favor pe de-a moca. Dacă nu au chef de munca sa stea acasă.

claus
13 februarie 2016
cozi

Ati aderat la MLC degeaba, la noi ca la nimeni

Prox
13 februarie 2016
ANR

De obicei functioneaza cam jumatate din numarul ghiseelor iar atitudinea celor de la ghiseu este deplorabila dar despre altceva este vorba: procedurile urmate ar trebui imbunatatite. Ca sa faci o imbarcare/debarcare trebuie facuta o verificare a tuturor actelor tale: brevet, endorsment, cm, contract, sea service, etc. Mai trebuie completata o cerere TIP, stat la alta coada la casierie, revenit la prima coada, depuse actele iar intr-un final ridicate. Toate aceste operatiuni consuma f mult timp, inutil irosit. Propunerea mea ar fi sa intram in secolul actual: pune-ti un cod de bare pe acte, un scaner si un server la care sa fie legate cateva POS-uri si astfel vor fi arhisuficiente 3 ghisee pentru toate operatiunile. A mari numarul de ghisee si angajati mohorati da dovada de lipsa de viziune si de propagare perpetua a unui sistem arhaic. Deschide-ti ochii si pasiti in urmatorul secol: cel actual

Costel
13 februarie 2016
ANR/Capitanie

De fiecare data cand vine vorba sa ajung la ANR/ Capitanie, trebuie sa inghit un sedativ, ca sa nu ma enervez. Aceeasi atitudine o au de mai bine de 20 ani de cand le cunosc pe babele alea care inca mai rezista acolo. Misogine, sclifosite, foarte rele in relatiile cu marinarii.Ultima oara am fost acolo o doamna ajunsa sau trecuta de menopauza, pur si simplu mi-a aruncat documentele fiindca nu erau aranjate corespunzator. I-am spus ca greseste , fiiindca actele erau f bine aranjate , dar nu m-a ascultat si nu a mai vrut sa vb cu mine. S-a rezolvat in momentul in care am tipat la ea si am ameninta-to ca merg la sefii ei. Sunt multe alte doamne acolo care sunt un exemplu de corectitudine dar nu e deajuns. Sunt foarte dezamagit. Schimbati ceva in bine domnule Liviu si lumea va vedea si va aprecia. Nu e deajuns sa mai deschideti si alte birourii, trebuie sa se miste ele mai bine cand zilnic sunt sute de navigatori la usile voastre. Nu stam de placere.

Costel
13 februarie 2016
ANR/capitanie

..revin cu o propune domnule Liviu Cazan : - dc nu instalati in coltul fiecarui ghiseu acel aparat pentru aprecierea calitatii serviciilor , exact cum il gasim pe la agentiile fiscale, unde dupa efectuarea/ rezolvarea diferitelor probleme trebuie sa apesi un buton de calificativ. Apoi dati-le afara pe baza acestor criterii daca merita...( sa vezi cum isi vor schimba atitudinea) Sunt sigur ca idei aveti si dumneavoastra , asa ca succes.

catalin
13 februarie 2016
ANR=sistem comunist

problemele de la ghiseu ar fi ultimile pe lista. sunt altele mai grave: hotia fara perdea la care esti supus atunci cand te inscrii la examenul de brevet si platesti o taxa astronomica, tarife de 2000-3000 de lei, depinde de functia pe care o doresti. cum justifica ANR sumele astea??? volumul masiv de documente si copii xerox de care ai nevoie chiar si la cea mai simpla operatiune; toate sunt cerute doar ca sa poata sa ti ceara bani inutil; un exemplu simplu, trebuie sa aduci copii xerox dupa fiecare curs de fiecare data cand iti prelungesti brevetul, argumentul fiind ca trebuie viza de conformitate pe fiecare, adica o semnatura a celei de la ghiseu; fiecare semnatura costa aproape 5 lei!!! chiar este nevoie de asa ceva? atat timp cat in ANR vor lucra aceiasi oameni fara viziune si scoliti intr un sistem depasit, nimic nu se va schimba; oameni precum Pana sau scarbitele de la casierie sau de la brevetare. Pana e total depasit si are impresia ca inca traieste sub comunism. Sa speram ca DNA ul va face putina curatenie si la ANR.

16 comentarii. Pagina 1 din 2. Click pe pagina dorită : 1 2 

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.2117 secunde