Echipajul de pe "Nikolai Meshkov", repatriat cu sprijinul ITF România
Articole de la același autor
Agricultorii constănțeni au scăpat ieftin
22 Mai 2014
Cargoul "Nikolai Meshkov", sub pavilion Belize, a intrat în conservare, iar echipajul a fost repatriat vineri, 18 iulie 2014, a declarat Adrian Mihălcioiu, șeful Inspectoratului ITF România. Respectivele măsuri au fost luate pentru diminuarea cheltuielilor.
Nava, al cărui armator este o companie din Turcia, a acostat pe data de 4 martie 2014, în portul Con-stanța, și a descărcat 4.750 tone de colemanită (un mineral). Echi-pajul format din 11 marinari ucraineni și un rus i-a cerut Inspectoratului din România al Federației Internaționale a Transportatorilor (ITF) ajutorul pentru recuperarea salariilor neplătite de cinci luni.
La începutul lunii iulie, ITF România, în baza împuternicirii primite de la echipaj, a deschis acțiunea în instanța din Constanța împotriva armatorului. Datoria acestuia către echipaj și cheltuielile de judecată au ajuns la suma de 217.825 dolari, la care se adaugă facturile de combustibil, cele pentru serviciile portuare și ale agentului navei, datorii care au generat, deja, alte două sechestre.
Nava are 138,2 metri lungime, 13 metri lățime, pescaj 3,58 metri, capacitatea 5.100 tdw și a fost construită în 1980.
ITF a achitat costurile cu repatrierea echipajului, cu acțiunea judecătorească, cu avocații și a acordat un avans bănesc fiecărui navigator, pentru necesitățile urgente ale familiilor.
Inspectoratul ITF România și Sindicatul Liber al Navigatorilor susțin ideea ca autoritățile să nu mai accepte intrarea în port a navelor cu datorii către echipaje, pentru a se evita blocarea danelor operative, cheltuielile excepționale și situațiile care pun în pericol viața navigatorilor, siguranța navei și a mediului.
Nava, al cărui armator este o companie din Turcia, a acostat pe data de 4 martie 2014, în portul Con-stanța, și a descărcat 4.750 tone de colemanită (un mineral). Echi-pajul format din 11 marinari ucraineni și un rus i-a cerut Inspectoratului din România al Federației Internaționale a Transportatorilor (ITF) ajutorul pentru recuperarea salariilor neplătite de cinci luni.
La începutul lunii iulie, ITF România, în baza împuternicirii primite de la echipaj, a deschis acțiunea în instanța din Constanța împotriva armatorului. Datoria acestuia către echipaj și cheltuielile de judecată au ajuns la suma de 217.825 dolari, la care se adaugă facturile de combustibil, cele pentru serviciile portuare și ale agentului navei, datorii care au generat, deja, alte două sechestre.
Nava are 138,2 metri lungime, 13 metri lățime, pescaj 3,58 metri, capacitatea 5.100 tdw și a fost construită în 1980.
ITF a achitat costurile cu repatrierea echipajului, cu acțiunea judecătorească, cu avocații și a acordat un avans bănesc fiecărui navigator, pentru necesitățile urgente ale familiilor.
Inspectoratul ITF România și Sindicatul Liber al Navigatorilor susțin ideea ca autoritățile să nu mai accepte intrarea în port a navelor cu datorii către echipaje, pentru a se evita blocarea danelor operative, cheltuielile excepționale și situațiile care pun în pericol viața navigatorilor, siguranța navei și a mediului.
Comentează știrea
Drew Brees Jersey
13 august 2014
And Moggridge tells the story of his own design process and explains the focus on people and prototypes that has been successful at IDEO? Drew Brees Jersey
Articole pe aceeași temă
Sâmbătă, 19 Iulie 2014
Marţi, 17 Iunie 2014
Vineri, 06 Iunie 2014
Vineri, 18 Iulie 2014
Miercuri, 16 Iulie 2014
Miercuri, 09 Iulie 2014
Sâmbătă, 28 Iunie 2014
Joi, 26 Iunie 2014
Joi, 05 Iunie 2014
Sâmbătă, 31 Mai 2014