Industria shipping-ului caută soluții pentru reducerea emisiilor de metan în atmosferă
Articole de la același autor
Marea Neagră, curățată de coșciuge plutitoare! 15 nave sub standard, reținute în porturile românești
04 August 2022
ALERTĂ PE APĂ! O navă s-a scufundat pe 22 august. 11 marinari au dispărut şi sunt căutaţi şi în prezent
01 Septembrie 2022
E criză de marinari nebrevetați în shipping-ul european
11 August 2022
Un grup de companii, în frunte cu concernul petrolier Shell și compania de transport maritim containerizat al mărfurilor MSC, a lansat o inițiativă privind explorarea modalității de reducere a emisiilor de metan în atmosferă de la nave.
Oamenii de știință au avertizat că țările trebuie să reducă rapid emisiile de metan, un gaz cu efect de seră mult mai puternic decât dioxidul de carbon, pentru a preveni cele mai grave efecte ale încălzirii globale.
Transportul maritim acționează, deja, în direcția reducerii emisiilor de CO2, prin dezvoltarea combustibililor viitorului, cum ar fi amoniacul și metanolul.
Ca o soluție imediată, mai multe companii trec la utilizarea gazului natural lichefiat, care emite mai puțin CO2, oxizi de azot și dioxid de sulf decât combustibilii marini existenți.
Dar un studiu realizat, în acest an, de grupul ecologic Transport & Environment a arătat că navele alimentate cu gaze naturale lichefiate pot elimina cantități semnificative de metan nearse în atmosferă. Grupul de studiu va căuta să identifice și să realizeze noi tehnologii pentru a monitoriza și a reduce emisiile de metan de la navele alimentate cu gaze naturale lichefiate. Odată ce aceste soluții vor fi validate, ele vor fi aprobate pentru a fi aplicate în industria shipping-ului începând cu anul 2023..
Oamenii de știință au avertizat că țările trebuie să reducă rapid emisiile de metan, un gaz cu efect de seră mult mai puternic decât dioxidul de carbon, pentru a preveni cele mai grave efecte ale încălzirii globale.
Transportul maritim acționează, deja, în direcția reducerii emisiilor de CO2, prin dezvoltarea combustibililor viitorului, cum ar fi amoniacul și metanolul.
Ca o soluție imediată, mai multe companii trec la utilizarea gazului natural lichefiat, care emite mai puțin CO2, oxizi de azot și dioxid de sulf decât combustibilii marini existenți.
Dar un studiu realizat, în acest an, de grupul ecologic Transport & Environment a arătat că navele alimentate cu gaze naturale lichefiate pot elimina cantități semnificative de metan nearse în atmosferă. Grupul de studiu va căuta să identifice și să realizeze noi tehnologii pentru a monitoriza și a reduce emisiile de metan de la navele alimentate cu gaze naturale lichefiate. Odată ce aceste soluții vor fi validate, ele vor fi aprobate pentru a fi aplicate în industria shipping-ului începând cu anul 2023..
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Marţi, 07 Iunie 2022
Miercuri, 01 Decembrie 2021
Joi, 25 Noiembrie 2021
Luni, 11 Octombrie 2021
Luni, 27 Septembrie 2021
Joi, 09 Septembrie 2021
Joi, 29 Iulie 2021
Vineri, 02 Iulie 2021
Sâmbătă, 04 Iunie 2022