Litoralul românesc, cel mai vândut produs în sistem early booking
Articole de la același autor
Iată cine trebuie să vină, mai nou, la Trezorerie în Constanța
24 Septembrie 2013
Începe ediția de iarnă a Tinimtex!
20 Noiembrie 2013
Ai treabă la Fisc? Iată ce SCHIMBARE MAJORĂ intră în vigoare de săptămâna viitoare
31 Octombrie 2013
Kaufland și-a deschis piață de pește
09 Noiembrie 2013
Anunț important al Administrației Finanțelor Publice Constanța / Rearondare din punct de vedere al activității de trezorerie
23 Septembrie 2013
270 - 370 euro de familie este bugetul mediu pe care îl alocă românii pentru o vacanță internă
Recent, a avut loc în Capitală o nouă ediție a celui mai mare târg de turism din țară, în cadrul căruia s-au cumpărat și primele pachete în regim de early booking pentru litoralul românesc.
Destinațiile interne cele mai vândute pentru iarna 2013 - 2014 au fost cele de ski, stațiunile montane și de agroturism, destinații precum Valea Prahovei, Poiana Brașov sau Bucovina. Litoralul românesc se prefigurează însă a fi, din nou, destinația vedetă a sezonului estival următor, fiind, de altfel, cel mai solicitat produs turistic intern și cel mai vândut produs în sistem early booking.
"Și această ediție ne-a reconfirmat interesul românilor pentru achiziționarea produselor turistice în regim de early booking, concept ce a atins maturitatea și pe piața din România. Publicul a înțeles rostul achiziționării din timp a vacanțelor. Chiar dacă perioadele de concediu s-au mai scurtat și bugetele sunt mai austere decât în anii trecuți, românii nu renunță la concedii și apelează chiar la instrumente financiare care le vin în ajutor cu opțiunea de a strânge banii lunar, timp de un an de zile, pentru a-și petrece vacanța dorită", spun reprezentanții Asociației Naționale a Agențiilor de Turism - ANAT.
Bugetul mediu alocat de turiști pentru petrecerea vacanțelor interne se situează între 270 - 370 euro de familie, anunță ANAT, în timp ce pentru deplasările externe se alocă în medie 750 - 950 euro de familie.
Destinațiile externe cele mai dorite sunt, ca și în anii anteriori, Turcia, Grecia, Bulgaria și Spania. Agențiile de turism preconizează o creștere a vânzărilor pentru Grecia, atât pentru destinațiile tradiționale, cât și pentru Grecia de vest, zonă cu o cultură specială care suscită tot mai mult interesul turiștilor. Nu lipsesc însă nici cererile pentru destinațiile exotice și cosmopolite cumpărate în regim de early booking, precum Mexic, Maldive, Dubai, Thailanda, Sri Lanka, Kenya, Punta Cana etc., dar și produsele turistice de tip city break pentru Barcelona, Viena, Praga sau Istanbul.
Articole pe aceeași temă
Joi, 14 Noiembrie 2013
Marţi, 19 Noiembrie 2013
Vineri, 15 Noiembrie 2013
Luni, 11 Noiembrie 2013
Sâmbătă, 16 Noiembrie 2013
Sâmbătă, 16 Noiembrie 2013
Sâmbătă, 16 Noiembrie 2013
Luni, 11 Noiembrie 2013
Sâmbătă, 09 Noiembrie 2013