Organizatorii Târgului de Turism au tras linie. Ce concluzii au avut la final
Articole de la același autor
Din mâinile lui ies adevărate creații și, totuși, este dezamăgit! „Pantofii româneşti nu mai au căutare”
15 Februarie 2021
Magazine din mall-uri, înfrânte de pandemie. Chiriile mari şi vânzările mici i-au îngenuncheat pe comercianţi
02 Februarie 2021
A început colectarea impozitelor. „M-am luptat șapte ani! Acum s-a făcut dreptate!”
16 Ianuarie 2021
Primul eveniment digital din România dedicat industriei turismului a fost un succes, spun organizatorii Romexpo şi ai Camerei de Comerţ şi Industrie a României. Timp de patru zile, 127 de companii expozante, din cinci ţări şi 10.000 de vizitatori sunt, pe scurt datele ediţiei din acest an. Pandemia a schimbat desfăşurarea de forţe pe o platformă virtuală care a avut 30.000 de accesări pe toată perioada târgului. Chiar dacă interacţiunea s-a făcut prin intermediul video call, pasionaţii de călătorii au avut de unde alege, oferta expozanţilor a fost extrem de generoasă. Vacanțe Early Booking fără avans, reduceri între 10% - 30% pentru pachetele turistice de Paște și 1 Mai, discount de până la 50% pentru sejururile all inclusive sau demi-pensiune în Bulgaria, Turcia, Egipt și Tunisia, precum și cazare de la 1 euro/noapte de persoană în Grecia. Şi cele mai frumoase zone turistice din România au fost promovate la #TTRVirtual 2021: Buzău, Hunedoara, Maramureș, Covasna, Călimănești, Bistrița – Năsăud, Craiova, Botoșani, Dâmbovița, Dolj, Harghita, Mureș, Tulcea, Timiș, Timișoara, Târgoviște, Techirghiol, Zalău, Zlatna, Băile Herculane, Suceava.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Joi, 18 Februarie 2021
Miercuri, 17 Februarie 2021
Miercuri, 24 Februarie 2021
Luni, 22 Februarie 2021
Marţi, 16 Februarie 2021