Concurs Reparații navale fără docuri
408
Articole de la același autor
Harta rutieră a județului Constanța va fi schimbată la vară
31 August 2010
Afacerile "prințului" imobiliarelor au ajuns la procurori
09 Octombrie 2010
Privații investesc în draci, în porturile Constanța, Midia și Mangalia
21 Octombrie 2010
Fetelor, se deschide târgul! E rost de haine și încălțări!
26 Octombrie 2010
Urcarea periodică a unei nave pe doc este esențială pentru executarea lucrărilor de întreținere și inspectare a părții imerse a corpului. Ea permite executarea opera-țiunilor în condiții de eficiență și siguranță.
Armatorii privesc andocarea ca pe un rău necesar, întrucât este destul de costisitoare. Cu cât nava este mai mare, cu atât este mai dificil să se găsească un doc liber în situații de urgență. De obicei, spun specialiștii din shipping, este necesar ca docurile să fie rezervate cu luni sau chiar ani înainte.
Acestea sunt motivele pentru care proprietarii de nave au încercat să convingă societățile de clasificare ca intervalul dintre andocări să fie extins. S-au adus tot felul de argumente: materialele de protecție a corpului navei sunt mult mai fiabile în prezent, iar programele de întreținere și-au demonstrat eficiența.
Realizarea cea mai importantă, care ar putea determina o schimbare majoră în această privință, o reprezintă apariția tehnologiilor și echipamentelor de executare a lucrărilor de reparații și întreținere, sub apă. În prezent, există specialiști în reparații subacvatice, efectuate cu ajutorul "batardourilor". Acestea sunt un fel de camere care se fixează pe corpul navei și oferă un mediu uscat pentru echipa de reparații. Acestea pot executa lucrări de curățare a depunerilor și chiar de vopsire. Cu ajutorul tehnologiilor subacvatice, intervalele dintre andocări vor fi extinse în viitor, iar armatorii vor obține importante economii.
Noua tehnologie a apărut în industria offshore, din necesitatea de a permite platformelor plutitoare și vaselor de stocare a petrolului să rămână pe poziție timp de 20 de ani sau mai mult.
Armatorii privesc andocarea ca pe un rău necesar, întrucât este destul de costisitoare. Cu cât nava este mai mare, cu atât este mai dificil să se găsească un doc liber în situații de urgență. De obicei, spun specialiștii din shipping, este necesar ca docurile să fie rezervate cu luni sau chiar ani înainte.
Acestea sunt motivele pentru care proprietarii de nave au încercat să convingă societățile de clasificare ca intervalul dintre andocări să fie extins. S-au adus tot felul de argumente: materialele de protecție a corpului navei sunt mult mai fiabile în prezent, iar programele de întreținere și-au demonstrat eficiența.
Realizarea cea mai importantă, care ar putea determina o schimbare majoră în această privință, o reprezintă apariția tehnologiilor și echipamentelor de executare a lucrărilor de reparații și întreținere, sub apă. În prezent, există specialiști în reparații subacvatice, efectuate cu ajutorul "batardourilor". Acestea sunt un fel de camere care se fixează pe corpul navei și oferă un mediu uscat pentru echipa de reparații. Acestea pot executa lucrări de curățare a depunerilor și chiar de vopsire. Cu ajutorul tehnologiilor subacvatice, intervalele dintre andocări vor fi extinse în viitor, iar armatorii vor obține importante economii.
Noua tehnologie a apărut în industria offshore, din necesitatea de a permite platformelor plutitoare și vaselor de stocare a petrolului să rămână pe poziție timp de 20 de ani sau mai mult.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole din aceeași secțiune
Miercuri, 27 Octombrie 2010
Miercuri, 27 Octombrie 2010
Marţi, 26 Octombrie 2010
Marţi, 26 Octombrie 2010
Marţi, 26 Octombrie 2010
Marţi, 26 Octombrie 2010
Luni, 25 Octombrie 2010