România, codașa Europei la vânzările online
Articole de la același autor
Ministrul Marcel Boloș: Portul Constanța va avea două scannere operaționale până la sfârșitul anului
01 Martie 2024
A început tăvălugul măsurilor fiscale. Ce majorări de taxe și reguli noi la impozitare îi așteaptă pe români
08 Ianuarie 2024
Benzina și motorina s-au scumpit astăzi! Cât costă un litru de carburant după creșterea accizelor
03 Ianuarie 2024
Noile recomandări FMI pentru România: Impozit până la 25% pe salarii și pensii mărite în tranşe
29 Ianuarie 2024
Aproximativ 22,9% dintre companiile din Uniunea Europeană au efectuat vânzări online în 2022, un nivel cu 0,1 puncte procentuale (pp) mai ridicat decât în 2021 (22,8%) şi cu 6,5 pp mai ridicat faţă de 2012 (16,4%), arată datele publicate luni de Oficiul European pentru Statistică (Eurostat).
În rândul statelor membre UE, ponderea companiilor cu vânzări online variază considerabil. În 2022, cea mai ridicată pondere a fost în Lituania (38,9%), Suedia (38,1%) şi Danemarca (36,7%), iar cea mai scăzută în România (12,9%), Luxemburg (13,4%) şi Bulgaria (15,1%). Ponderea companiilor care efectuează vânzări online variază semnificativ în funcţie de mărimea companiilor. În 2022, 45,9% din întreprinderile mari din UE au efectuat vânzări online şi 30,2% din firmele de mărime mijlocie. În contrast, 20,8% din micile companii au efectuat vânzări online în 2022.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Duminică, 07 Ianuarie 2024
Duminică, 23 Iulie 2023
Vineri, 03 Martie 2023
Marţi, 20 Decembrie 2022
Sâmbătă, 21 Mai 2022
Vineri, 14 Ianuarie 2022
Joi, 15 Februarie 2024
Vineri, 03 Noiembrie 2023
Joi, 14 Septembrie 2023
Marţi, 08 August 2023