Se adâncește criza din shipping și industria navală
1641
Articole de la același autor
Au fost furați 525 de stabilopozi din digul de larg
01 Aprilie 2016
Vreți o locuință în Constanța? "S-a vândut tot ce este sub 60.000 euro". Care sunt cele mai căutate zone
14 Mai 2016
Salvați Oieria Palas!
21 Aprilie 2016
Criza din shipping-ul internațional generată de recesiunea economică și de involuția prețurilor petroliere a făcut să crească excedentul de capacități de transport în raport cu volumul de mărfuri și de servicii. Asociația Armatorilor Norvegieni a anunțat că, la 31 martie 2016, un număr de 101 nave off-shore ale membrilor săi au fost scoase din activitate. Este de așteptat ca numărul lor să crească în continuare.
Același lucru se petrece și cu navele portcontainer. La sfârșitul lui decembrie 2015, o flotă de 331 de nave, cu o capacitate totală de 1,36 milioane TEU erau "trase pe dreapta".
Pierderile armatorilor sunt uriașe. Pe perioada cât navele sunt scoase din exploatare, au numai costuri, fără venituri. Trebuie să armeze navele cu echipaje minime de siguranță în toate schimburile, să le aprovizioneze cu combustibil, curent electric și apă, să achite cheltuielile portu-are și polițele de asigurare.
Grav afectată este și industria navală. Comenzile de construcții au scăzut dramatic. În aceste condiții, situația financiară a șantierelor navale din Coreea de Sud s-a deteriorat grav. Anul trecut, primii trei mari constructori de nave ai lumii - Hyundai Heavy Industries, Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering și Samsung Heavy Industries - au înregistrat, împreună, pierderi de 7,5 miliarde de dolari.
Același lucru se petrece și cu navele portcontainer. La sfârșitul lui decembrie 2015, o flotă de 331 de nave, cu o capacitate totală de 1,36 milioane TEU erau "trase pe dreapta".
Pierderile armatorilor sunt uriașe. Pe perioada cât navele sunt scoase din exploatare, au numai costuri, fără venituri. Trebuie să armeze navele cu echipaje minime de siguranță în toate schimburile, să le aprovizioneze cu combustibil, curent electric și apă, să achite cheltuielile portu-are și polițele de asigurare.
Grav afectată este și industria navală. Comenzile de construcții au scăzut dramatic. În aceste condiții, situația financiară a șantierelor navale din Coreea de Sud s-a deteriorat grav. Anul trecut, primii trei mari constructori de nave ai lumii - Hyundai Heavy Industries, Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering și Samsung Heavy Industries - au înregistrat, împreună, pierderi de 7,5 miliarde de dolari.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Miercuri, 11 Mai 2016
Luni, 09 Mai 2016
Vineri, 06 Mai 2016
Vineri, 06 Mai 2016
Marţi, 03 Mai 2016
Vineri, 29 Aprilie 2016
Vineri, 29 Aprilie 2016
Joi, 28 Aprilie 2016