Lucrări de reparaţie a trecerii la nivel de la Lehliu

Trenurile vor putea circula din nou cu 160 km/h pe tronsonul Constanţa - Bucureşti

141
Trenurile vor putea circula din nou cu 160 km/h pe tronsonul Constanţa - Bucureşti - 1-1684844788.jpg

Articole de la același autor

A fost publicat pe platforma SEAP anunţul privind achiziţia serviciilor de „Lucrări de reparaţie pentru ridicare restricţii de viteză pe linii curente şi directe - trecere la nivel staţia Lehliu, km 69+518”, la intersecţia secţiei de circulaţie 800 Bucureşti - Constanţa cu DN 3 Bucureşti - Călăraşi, pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Constanţa.

Trecerea la nivel a fost reabilitată în anul 2010 şi, până în prezent, au fost executate doar lucrări de întreţinere curentă, cu readucerea căii ferate în toleranţele geometrice de exploatare, fără înlocuirea dalelor elastice.

„Trecerea la nivel nu dispune de un sistem adecvat de evacuare a apelor, neexistând o continuitate în cuprinsul trecerii la nivel a şanţurilor din beton monolit, de scurgere a apelor pluviale din zonele adiacente.

Stagnarea apei în cale în zona trecerii la nivel a necesitat lucrări repetate de întreţinere curentă şi a condus în timp la producerea de deformaţii ale căii ferate în profilul în lung, fapt ce a impus ca măsură de siguranţă restricţionarea vitezei de circulaţie feroviare la 100 km/h”, se arată într-un comunicat de presă transmis de Biroul Mass Media din cadrul CFR Infrastructură Constanţa.

În urma acestor lucrări de reparaţii, va fi eliminată restricţia de viteză, iar trenurile vor putea din nou să circule cu viteza proiectată de 160 km/h.

Contractul este în vigoare începând la data semnării acestuia de ambele părţi, până la data recepţiei finale a lucrărilor, după expirarea perioadei de garanţie a lucrărilor.

Durata de execuţie a lucrărilor este de 60 de zile calendaristice de la data prevăzută în ordinul de începere a lucrărilor, dar nu mai târziu de 1 decembrie 2023.

Valoarea estimată a achiziţiei este 906.795,77 lei fără TVA, sursa de finanţare fiind bugetul de stat. 

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Pagina a fost generata in 0.2684 secunde