Turismul Fitoterapeutic în atenția ministerului Economiei. Sarea și ceaiul de urzici promovate intens

1716
Turismul Fitoterapeutic în atenția ministerului Economiei. Sarea și ceaiul de urzici promovate intens - plafarsalrom-1714927162.jpg

Articole de la același autor

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) promovează intens la târgurile internaționale de turism, dar și pe pagina proprie de Facebook, ceaiul de urzici și sarea. Companiile Plafar și Salrom au fost prezente și la ultimele două târguri internaționale de turism, la care a participat România, la Paris și Viena.


Ceaiurile și sarea au fost prezente la standurile României la târgurile internaționale de la Paris și Viena. Au mai susținut România la târgul de la Paris și reprezentanți ai Centrului Național de Învățământ Turistic – CNIT, ai Mitropoliei Ortodoxe Române a Europei Occidentale și Meridionale și ai Asociației Vocea Diasporei Române din Paris.


În plus, Plafar și Salrom au fost și ele promovate în cadrul standurilor de la târgurile de la Paris și Viena, care au avut loc în luna martie a acestui an, scrie economica.net


„Alături de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) au participat în calitate de invitați Societatea Națională a Sării S.A. (SALROM) și S.N. PLAFAR S.A, companii cu capital majoritar de stat aflate în portofoliul MEAT, ce nu au beneficiat de ajutor de minimis în vederea participării. Salrom și Plafar sunt două simboluri ale tradițiilor românești, fiecare reprezentând aspecte distincte ale culturii și istoriei naționale”, a transmis MEAT.




Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Pagina a fost generata in 0.3222 secunde