Veste bună! Protecția Consumatorilor poate fi sesizată pe WhatsApp, pentru urgențe

198
Veste bună! Protecția Consumatorilor poate fi sesizată pe WhatsApp, pentru urgențe - vestebunaprotectiaconsumatorilor-1644345414.jpg

Articole de la același autor

Pentru a fluidiza comunicarea directă cu consumatorii din toată țara, președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), Horia Constantinescu, a înființat, începând din 7 februarie 2022, un număr special de telefon - 079 021 9551 – care va fi folosit exclusiv pentru mesaje în aplicația WhatsApp, se arată într-un comunicat de presă.

La acest număr sunt așteptate mesajele scrise și imaginile care să sesizeze nereguli cu caracter de urgență în raport cu respectarea drepturilor consumatorilor, de pe întreg cuprinsul țării. Mai exact, este vorba despre primirea unor facturi foarte mari, nereale, la energie electrică și gaze naturale, cazuri de debranșări, pentru neplată a unor facturi greșite la energie încă necorectate, precum și situații urgente care pun în pericol sănătatea consumatorilor.

Comisarii ANPC vor selecta, dintre toate mesajele urgente primite de la consumatori, care sunt acelea care se află în competența legală de soluționare a instituției și le vor da curs. Mesajele trimise pe numărul special nu înlocuiesc reclamațiile realizate în mod curent.

„Am înființat acest număr special, care se va afla în permanență la mine, pentru a putea fi cât mai aproape de consumator și a mă putea implica personal în gestionarea situațiilor urgente care pot apărea și care vor fi semnalate astfel” – Horia Constantinescu – președinte ANPC.



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.3745 secunde