Primăria Mihail Kogălniceanu cumpără utilaje și echipamente pentru întreținerea infrastructurii rutiere

749
Primăria Mihail Kogălniceanu cumpără utilaje și echipamente pentru întreținerea infrastructurii rutiere - mihail-kogalniceanu-finantare-ga-1683292740.jpg
Administrația locală din Mihail Kogalniceanu a lansat licitația publică pentru contractul care vizează achiziția de utilaje și echipamente pentru întreținerea infrastructurii rutiere. Finanțarea proiectului a fost obținută prin Programul Național de Dezvoltare Rurală 2014 – 2020, Axa LEADER, Submăsura 19.2, Măsura 6/6B – „Investiții în infrastructura de bază la scară mică”, – GAL Constanța-Centru.

Procedura achiziției demarată de primăria Mihail Kogălniceanu este împărțită în două loturi: în cadrul lotului 1 se dorește achiziționarea unui autovehicul multifuncțional, a unei lame de zăpadă, a unui răspânditor material antiderapant, a unei perii frontale și a unei instalații de stropit. Suma alocată acestui lot este de 810.000 de lei, valoare fără TVA. Termenul de livrare este de 15 zile de la comanda autorității contractante. Ordinul de livrare se va emite numai după avizarea procedurii de către AFIR.

În cadrul Lotului 2 se dorește achiziționarea unui tractor, iar suma maximă alocată este de 228.891,25 lei, (fără TVA). Lotul 2 are ca termen de livrare 45 zile de la comanda autorității contractante.

Potrivit administrației publice locale din Mihail Kogălniceanu, în eventualitatea prelungirii perioadei de implementare a proiectului, contractul de achiziție utilaje și echipamente pentru întreținerea infrastructurii rutiere de interes local se va prelungi proporțional printr-un act adițional, fără costuri suplimentare.

Valoarea totală a contractului este de 1.038.891,25 lei iar durata este de șase luni. Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 15 mai 2023, ora 15.00. 

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.5086 secunde