Aplicaţie schimbată pentru eliberarea actelor de identitate
Articole de la același autor
Apel disperat de la Centrul de Transfuzii. Este nevoie de sânge din toate grupele sanguine
10 Mai 2023
Sprijin pentru gravidele și copiii care provin din familii numeroase şi cu venituri foarte mici
15 Iunie 2023
Lecţii de Zumba cu instructori de renume, pentru ajutorarea unei adolescente bolnave de cancer
09 Mai 2023
Începând de luna aceasta, Direcția Locală de Evidență Persoane (DLEP) a schimbat aplicația de programare online pentru eliberarea actelor de identitate/înscrierea vizei de reședință. Astfel, accesarea aplicației se face prin site-ul Primăriei Constanța sau direct din pagina DLEP - http://www.primaria-constanta.ro/dlep/acasa, apăsând butonul „Programare Online Evidența Persoanelor”. Noua aplicație prezintă în prima pagină toate informațiile de care are nevoie o persoană pentru a obține o programare pentru preschimbarea/eliberarea actului de identitate.
Potrivit Primăriei Constanţa, pasul 2 constă în consultarea calendarului și programarea efectivă. Trebuie menționat că noua aplicație distribuie automat solicitările pe ghișee, nemaifiind nevoie ca aplicantul să selecteze un birou anume, iar datele pentru programare se deblochează automat în funcție de gradul de ocupare, la cinci zile față de ziua în care se face programarea. După efectuarea programării, în funcție de motivul cererii de eliberare a actului de identitate, solicitanții vor primi un email în care li se vor spune care sunt documentele prevăzute de legislație cu care trebuie să se prezinte. De precizat că dacă nu puteți ajunge în data programării, aveți posibilitatea să o anulați singuri, accesând link-ul din mail-ul primit.
Potrivit Primăriei Constanţa, pasul 2 constă în consultarea calendarului și programarea efectivă. Trebuie menționat că noua aplicație distribuie automat solicitările pe ghișee, nemaifiind nevoie ca aplicantul să selecteze un birou anume, iar datele pentru programare se deblochează automat în funcție de gradul de ocupare, la cinci zile față de ziua în care se face programarea. După efectuarea programării, în funcție de motivul cererii de eliberare a actului de identitate, solicitanții vor primi un email în care li se vor spune care sunt documentele prevăzute de legislație cu care trebuie să se prezinte. De precizat că dacă nu puteți ajunge în data programării, aveți posibilitatea să o anulați singuri, accesând link-ul din mail-ul primit.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Vineri, 23 Decembrie 2022
Vineri, 04 Noiembrie 2022
Vineri, 28 Aprilie 2023
Duminică, 29 Ianuarie 2023
Marţi, 22 Noiembrie 2022
Duminică, 30 Octombrie 2022
Duminică, 30 Octombrie 2022
Joi, 27 Octombrie 2022
Vineri, 12 August 2022
Miercuri, 22 Iunie 2022