Carrefour anunță câștigătorul competiției "Provocarea furnizorilor – împreună împotriva schimbărilor climatice"

149

Articole recomandate

Carrefour România anunță câștigătorul competiției "Provocarea furnizorilor – împreună împotriva schimbărilor climatice" – și anume, compania LIDAS, precum și participarea, ca partener oficial, la Conferința Națiunilor Unite asupra schimbărilor climatice, derulata în perioada 30 noiembrie - 11 decembrie la Paris : COP21.

Ca un prembul al dezbaterilor care au loc la Paris, competiția "Provocarea furnizorilor – împreună împotriva schimbărilor climatice" s-a derulat în toate cele zece țări în care Grupul Carrefour este prezent cu magazine integrate, cu scopul de a împărtăși cu furnizorii prioritățile Carrefour privind grija pentru mediu și de a se înscrie într-un demers comun pentru combaterea încălzirii climatice.

În România, competitia a avut loc în perioada septembrie – octombrie 2015 și a reunit zeci de proiecte ale furnizorilor privind acțiunile concrete de sustenabilitate pe care aceștia le-au întreprins în decursul acestui an.

Proiectul câștigător, desemnat de către un juriu format din reprezentanți ai autorităților, jurnaliști și ONG-uri de mediu, a fost cel al companiei LIDAS – producător de patiserie din localitatea Tulcea – si a constat în achiziționarea, amplasarea și punerea în funcțiune a mai multor echipamente de panificație congelată și echipamente accesorii, special adaptate și integrate pentru a funcționa prietenos cu mediul. Rezultatul direct al acestor măsuri este reprezentat atât de reducerea deșeurilor din ambalaje, cât și de scăderea cu 80% a utilizării energiei produsă din combustibili fosili. Astfel, anual, va fi evitată eliberarea în atmosferă a circa 200 tone dioxid de carbon, 280 kg dioxid de sulf, 220 kg oxid de azot și 10 kg particule atmosferice (PM10).

Marele câștigător al competiției din Romania - compania LIDAS a fost prezentă la evenimentul organizat de Grupul Carrefour la Paris între 18-20 noiembrie, având astfel ocazia să interactioneze cu ceilalți câștigători și să cunoască proiectele propuse de aceștia, dar și să afle totodată soluțiile propuse de Carrefour pentru reducerea impactului asupra mediului. Obiectivul de mediu asumat de Grupul Carrefour cu ocazia COP21, consta in reducerea 70% a emisiilor de CO2 până în 2050.

"Lupta împotriva poluării și a risipei resurselor naturale face parte din angajamentul Carrefour pentru o dezvoltare sustenabilă atat în România, cât și în restul țărilor în care suntem prezenți. Acțiunile de protejare a mediului implică atât proiectele de responsabilizare a clienților și angajaților, cât și cele de îmbunătățire a operațiunilor sediului și ale magazinelor, cu aportul furnizorilor noștri, pentru a asigura un viitor cât mai verde generațiilor viitoare." a declarat Florin Căpățână, Director Dezvoltare Durabilă și Relatii Instituționale Carrefour România. 





Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.5119 secunde