NU MAI SUPORTĂ! Constănţenii au reclamat LIPSA APEI CALDE la Protecţia Consumatorilor

20827
NU MAI SUPORTĂ! Constănţenii au reclamat LIPSA APEI CALDE la Protecţia Consumatorilor - xreclamatiijpg2-1677080872.jpg

Articole de la același autor

În urma nenumăratelor avarii şi întreruperi a apei calde, reprezentanţii Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Constanţa vor verifica temperatura apei calde/ agentului termic la plecare din punctul termic şi la punctul de separare/ delimitare a instalaţiei de furnizare către utilizatori. „Dacă temperaturile corespund cu cele declarate în contractul de prestare servicii înseamnă că furnizorul respectă condiţiile contractuale. În cazul în care consumatorul reclamă că nu are căldură sau apă caldă, în condiţiile în care furnizorul respectă temperatura înseamnă că este o problemă cu instalaţia proprie şi remedierea cade în sarcina consumatorului (conducte sau calorifere colmatate). Avariile/ întreruperile în furnizarea agentului termic trebuie aduse la cunoştinţa consumatorilor prin intermediul site-ului propriu sau prin mijloace de comunicare mass- media”, au precizat comisarii CJPC.

Aceştia au adăugat că, în cursul anului 2022 au avut 14 documente de control încheiate în urma cercetării unor petiţii. Anul acesta, au verificat temperatura agentului termic în diferite puncte termice arondate locuinţelor consumatorilor care reclamau temperatura scăzută, dar deocamdată nu s-a finalizat documentul de control.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Pagina a fost generata in 0.3325 secunde