11 unități constănțene găzduiesc etapa județeană a Olimpiadei Satelor din România

530
11 unități constănțene găzduiesc etapa județeană a Olimpiadei Satelor din România - 78811954253466798019031571498043-1646321415.jpg

Articole de la același autor

Vineri, 4 martie 2022, în 11 unități de învățământ din județul Constanța se va desfășura etapa județeană a Concursului Național de Matematică pentru clasele a IV-a – a VIII-a Olimpiada Satelor din România, etapă organizată de către Inspectoratul Școlar Județean Constanța.

La această competiție participă un număr de 298 de elevi din județ, după cum urmează: 47 nivel primar și 251 nivel gimnazial.

După cu informează IȘJ Constanța, unitățile de învățământ care vor fi centre de concurs sunt: Liceul Tehnologic Liceul Tehnologic Nicolae Dumitrescu, loc. Cumpăna, Școala Gimnazială nr. 1, loc. Tuzla,  Școala Gimnazială nr. 1, loc. Limanu,  Școala Gimnazială nr. 1, loc. Peștera, Școala Gimnazială nr. 1, loc. Rasova, Școala Gimnazială nr. 1, loc. Valu lui Traian, Liceul Cobadin, Şcoala Gimnazială Poet Ovidiu, loc. Ovidiu, Școala Gimnazială Gheorghe Lazăr, loc. Corbu, Liceul Regele Carol I, loc. Ostrov și Liceul Tehnologic Crucea.

Proba scrisă poate fi de tip test-grilă, cu un număr de 15 - 20 de itemi cu alegere multiplă, cu câte 4 variante de răspuns, dintre care o singură variantă este corectă. Pentru fiecare item se acordă 0 puncte în cazul alegerii unei variante incorecte, respectiv 1 (un) punct, în cazul alegerii variantei corecte. Nu se acordă puncte din oficiu. Punctajul final al lucrării este reprezentat de suma punctelor acordate itemilor corect rezolvați, conform art. 5, alin. (5) din Regulamentul specific.

De asemenea, în conformitate cu art. 11 din Regulamentul specific - Un elev se poate califica la etapa imediat superioară a concursului numai dacă a obținut la etapa curentă cel puțin 40% din punctajul maxim posibil care se poate acorda lucrării: 28 de puncte în condițiile probei specifice formate din 4 probleme, la care punctajul maximum pe problemă este de 7 puncte, respectiv 15 - 20 de puncte (în funcție de numărul de probleme), în cazul instrumentului de evaluare de tip test-grilă cu itemi cu alegere multiplă).

În caz de egalitate, pentru stabilirea lotului național, conform art. 10, alin. (1), elevii vor susține o probă scrisă de baraj care va conține 4 probleme, probă la care punctajul maximum pe problemă este de 7 puncte.

Numărul de locuri alocat de către Ministerul Educației fiecărui inspectorat școlar județean, conform art. 10, alin (1) și (2) din Regulamentul specific, este de 5 locuri (câte unul pentru fiecare clasă).

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 1.0569 secunde