Elevul care a adus medalie de aur Școlii Nr. 37 din Constanța

3798
2
Elevul care a adus medalie de aur Școlii Nr. 37 din Constanța - scoala-37-1682235566.jpg

Articole de la același autor

În perioada 19-22 aprilie, elevi din toată țara au sosit la Brăila pentru a participa la Olimpiada Națională de Limbi Clasice, care s-a desfășurat pe două secțiuni: Limba greacă veche (elină) – clasele a IX-a – a XII-a și Limba latină – clasa a VII-a și clasele a IX-a – a XII-a.

Elevul Școlii Gimnaziale nr. 37 din Constanța, Babi Raul - clasa a VII-a, a obținut Locul I la Olimpiada Națională de Limba Latină, cu cel mai mare punctaj - 99 puncte și medalia de aur a Societății de Studii Clasice.

Felicitări, Raul!

„Școala Gimnazială Nr. 37 Constanța se mândrește cu elevi ca el!”, a transmis conducerea școlii.

Comentează știrea

Rusine Cuget Liber
23 aprilie 2023
Felicitări și...

... elevilor Spectrum și ICHC, care au avut rezultate excelente la Olimpiadele care chiar contează! Din păcate ziariștii constănțeni au interzis a relata despre aceștia...

Nec
25 aprilie 2023
Scrierea corecta cu majuscula

Inconsecvență lingvistică! Numele Școlii Gimnaziale Nr. 37 este scris atât corect, cât și greșit (Școala Gimnazială nr. 37), în cadrul aceluiași articol. Reamintim că numele instituțiilor se scriu cu majuscule pentru fiecare cuvânt, exceptând conectorii (prepoziții, conjuncții) și articolele. Or, prin abrevierea substantivului „Număr”, acesta devine „Nr.”, cu majusculă, așadar! Este, din păcate, o inconsecvență existentă și la nivelul Inspectoratului Școlar Județean, având, ca șef, un profesor de... Limba și Literatura Română! Apreciem în mod deosebit faptul că mesajul adresat de școala respectivă prezintă forma corectă, „Școala Gimnazială Nr. 37”! Felicitări directorilor și secretarelor care își găsesc timp și pentru a mai răsfoi îndreptarele cu normele lingvistice în vigoare! Soluția ar fi o circulară din partea IȘJ către instituțiile de învățământ din subordine sau o instruire specială a secretarelor, într-o mare sală, timp de o oră, privind unele erori de limbă, existente în documentele școlare (cataloage, corespondență oficială, afișajele de tot felul, cu rezultate ale unor examene, mișcări de personal etc.), căci, de!, cum spunea un alt poet „nepereche”, Nichita Stănescu, „Limba română este patria mea!” Partea proastă este că chiar mass-media (publicații, TV, radio) sau afișajul stradal neglijează, deseori, acest aspect neplăcut, dând un exemplu negativ celor care o urmăresc. Mediatizarea unor cazuri repetate ar mai putea fi o soluție. Așa cum ne amuzăm cu unele „perle” ale elevilor, s-ar putea oferi publicului, ca leac, și modele de neurmat, frecvente în presă. Deținem, deja, câteva sute de astfel de cazuri din presa constănțeană, pe care, poate, cândva, intenționăm a le face publice.

Articole din aceeași secțiune

Pagina a fost generata in 0.5051 secunde