Pâinea îngrașă? Nu și dacă alegi sortimentul potrivit!

785
Pâinea îngrașă? Nu și dacă alegi sortimentul potrivit! - paineaingrasa-1396532594.jpg
Dacă faci parte din categoria celor care nu pot renunța la pâine și vrei totuși să dai jos câteva kilograme, nutriționiștii recomandă pâine de secară. Principalii constituenți ai acestei cereale sunt: fierul, calciul, fosforul, magneziul, potasiul, hidrații de carbon, amidonul și vitamina B1.
Secara este un excelent remineralizant, laxativ și este recomandat în regimurile alimentare ale diabeticilor, dar și pentru cei care sunt la dietă.


Pâinea de secară este, de altfel, și o componentă esențială în dieta Dukan, deoarece fibrele reduc timpul de tranzit intestinal, ceea ce duce la o mai bună funcționare a digestiei și la prevenirea constipației și a cancerului de colon.


Și încă un argument: s-a constatat că persoanele care consumă pâine de secară au o incidență mai scăzută în ceea ce privește apariția maladiilor cardiovasculare, datorită faptului că are proprietatea de a reduce semnificativ nivelul colesterolului rău din sânge.
O felie de pâine de secară are doar 30 de calorii, 1 gram de proteine, 5,5 grame carbohidrați, 1,5 grame fibre alimentare și mai puțin de 0,1 grame de sare, ceea ce o face mult mai sănătoasă decât, de exemplu, o chiflă din făină albă, care are peste 110 calorii. 


Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Sâmbătă, 08 Februarie 2014
Stire din Diverse : Cum să păstrezi corect pâinea
Luni, 18 Noiembrie 2013
Stire din Diverse : Pâine de casă cu cartofi
Sâmbătă, 18 Ianuarie 2014
Stire din Cetățenești : Colțul constănțeanului  supărat
Luni, 07 Octombrie 2013
Stire din Social : Țeapă cu "pâinea tradițională"!
Miercuri, 25 Septembrie 2013
Stire din Economie : Pâinea din restaurante are 24% TVA
Pagina a fost generata in 1.4984 secunde