Primele concluzii ale OMD Mamaia-Constanța, după WTM Londra

7408

Articole de la același autor

Nu mai este o noutate faptul că Organizația de Management al Destinației Mamaia-Constanța a participat, în perioada 6-8 noiembrie 2023, la Târgul de Turism WTM de la Londra, eveniment ce a constituit o oportunitate deosebită de promovare a destinației Mamaia-Constanța.

La standul organizat de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului au fost prezenți peste 40 de expozanți din rândul organizațiilor profesionale, patronatelor și asociațiilor din domeniul turismului, dar și reprezentanți ai autorităților publice locale și ai agențiilor de turism.

Pe toată durata Târgului de Turism de la Londra, reprezentanții organizației au transmis informații și imagini cu principalele momente din cadrul evenimentului. Fiecare desk al României a prezentat mai multe filme de promovare din destinațiile prezente la eveniment, fapt care a reprezentat un plus în cunoașterea mai bună a principalelor obiective și atracții turistice din fiecare zonă a țării noastre.

Reprezentanții OMD Mamaia-Constanța s-au întâlnit cu tour-operatori străini, companii aeriene, jurnaliști, influenceri, bloggeri și content creatori din Europa, Marea Britanie, America, Asia.

„Delegația noastră a susținut timp de trei zile, în perioada 6-8 noiembrie, întâlniri cu tour-operatori din Europa, dar și din Asia. Numeroși jurnaliști și influenceri din Marea Britanie, America, Polonia s-au arătat interesați de destinația Mamaia-Constanța. Am început deja să-i contactăm pe toți cei care au trecut pe la standul nostru, iar în următoarea perioadă vom invita o serie de parteneri media internaționali la Constanța, să cunoască ce avem de oferit. Tot în perioada următoare vom avea mai multe întâlniri prin video call-uri cu toți tour-operatorii pe care i-am întâlnit la târgul de la Londra. Vom selecta cele mai bune opțiuni de promovare pentru sezonul 2024, în funcție de buget și de misiunea Organizației noastre pentru anul viitor”, a precizat George Măndilă, președintele Organizației de Management al Destinației Mamaia-Constanța.

Totodată, reprezentanții Ambasadei României în Marea Britanie și-au arătat deschiderea cu privire la promovarea Mamaiei în rândul companiilor străine, fiind plăcut impresionați de facilitățile oferite de hotelierii de pe litoral.

„Participarea asociației noastre la târgurile internaționale de turism face parte din activitățile OMD-ului pentru promovarea destinației Mamaia-Constanța”, a transmis Oana Silviana Crăciun, departamentul Comunicare și Relații Publice. 



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Pagina a fost generata in 0.4113 secunde