Răsturnare spectaculoasă în cazul navei "Summertime Dream"
Articole de la același autor
În urma publicării articolului "Autoritățile corupte din portul Constanța au jefuit nava Summertime Dream", compania Black Waters, ne-a transmis următorul mesaj, semnat de domnul Claudiu Dobre:
"Referitor la articolul prezentat de dumneavoastră în ediția de azi, 11.04.2016, în care la acostarea navei MV Summertime Dream, piloții societății Black Waters ar fi cerut comandantului navei un număr de șase cartoane de țigări de fiecare, dorim să vă transmitem declarația comandantului care dezminte cele prezentate de dumneavoastră. Vă rugăm respectuos să reveniți asupra acestui articol, care pătează imaginea societății noastre."
În respectiva declarație, dată de căpitanul Josue M. Alolod, pe 11 aprilie 2016, după apariția articolului, se spune: "Prin aceasta se certifică că eu, căpitanul Josue M. Alolod de pe nava Summertime Dream nu m-am plâns de piloții de la compania Black Waters, care au urcat la punctul de pilotaj în vederea acostării în dana nr. 31 pe 6 aprilie 2016. Declar că nicio solicitare din partea pilotului nu a fost sugerată căpitanului pentru un tratament special privind pilotajul. Certific faptul că informația către compania charter este falsă, fiind o inadvertență că ar fi vorba de portul Constanța, România. Informația pentru compania charter se referă la alt port."
Pentru corecta informare a opiniei publice, precizăm că această declarație a căpitanului Josue M. Alolod se bate cap în cap cu informarea pe care tot el a transmis-o companiei Klaveness Chartering, care a retransmis-o agentului navei Idu Shipping Services, care la rândul lui a transmis-o autorităților din portul Constanța:
"Dragă domnule, vă informăm că aici, în Constanța am observat că autoritățile portuare, pilotul, inspectorii de Port State Control (PSC) și de Marpol acționează astfel încât să fim puși în situația de a le da bani necuveniți. Înainte de sosire, am reevaluat ceea ce știam și chiar am obținut informații de la alte nave care aveau experiența intrării în acest port.
La inspecția de PSC efectuată pe 6 aprilie 2016 s-a constatat o deficiență minoră. Pentru a evita alte probleme, am negociat plata unei sume ilegale. Inspectorii au cerut 600 de dolari, dar am negociat mai puțin și au fost de acord cu 300 de dolari.
Inspecția Marpol a avut loc după-amiaza. De asemenea, inspectorii au găsit o deficiență minoră. Iarăși am negociat mai puțin decât au pretins și am plătit 300 de dolari.
Reprezentanții autorităților din port, când au venit la bordul navei pentru formalitățile de intrare au cerut, de asemenea, țigări și Brandy. Le-am dat toate țigările care îmi mai rămăseseră și opt sticle de Brandy. Doi piloți au cerut, de asemenea, șase cartoane de țigări de fiecare, dar am insistat și le-am dat doar două."
Comentează știrea
Ar trebui dat in judecata Idu Shipping pt. informatii false si rauvoitoare. Mai ales ca acest razboi este dus de Idu pentru a defaima Black Waters si concurenta. Idu detine si el o companie de pilotaj care este formata numai din sfinti de la muntele Assos.
Domnilor de la Cuget Liber, care sunt sursele dvs ? Pur si simplu publicati fara sa cracniti ceea ce va baga-n gusa Idu ? Nici nu ne dam seama cine va plateste articolele d-le Ion TIȚA-CĂLIN . Daca-as fi in situatia pilotilor v-as da in judecata.
Pentru corecta informare a opiniei publice, precizăm că această declarație a căpitanului Josue M. Alolod se bate cap în cap cu informarea pe care tot el a transmis-o companiei Klaveness Chartering, care a retransmis-o agentului navei Idu Shipping Services, care la rândul lui a transmis-o autorităților din portul Constanța: Idu si-a facut numai "prieteni".
Domnule Călin câta mita ia un corupt sa scrie articole despre corupție ? Suntețiun jurnalist jalnic.
Haideti bai fratilor, ne credeti tampiti? Poate sa se crie si sa faca ce o vrea oricine. Ceea ce este cert este cert. Primul articol a fost corect, al doilea, dupa amenintari, s-a retractat. Dar ce? Daca este sa se faca o investigatie este simplu ca lumina zilei. Cu cati bani a venit comandantul si cati are acum, si unde este diferenta? Practic comandantul este un delator si trebuie sa scape fara pedeapsa pentru ca el turnat. Restul ramane cum am stabilit. Tradare, tradare, dar sa stim si noi.
cine va pune fratilor sa veniti aici pe meleagurile hotilor pur sange ai europei?
In aceste momente grele pentru ANR si piloti trebuie sa fim solidari. Nu moare magarul cand vrea samarul. Incercari au mai fost provocate de diversi infiltrati cum este si comandantul acestei nave dar pana la urma s-a dovedit ca autoritatile portuare au trecut cu bine. Asa si acum. Nu se poate sa acuzi intr-un asemenea fel pe cineva nevinovat si sa te pronunti inainte ca justitia sa dea un verdict definitiv de condamnare. Va rog frumos. Sunt un cetatean onest si nu doresc ca tara noastra sa fie patata inutil de interesele straine pentru a nu mai avea vapoare in porturile noastre. Este o lupta murdara care se poarta murdar. Nu mai scrieti asa de direct si cu atac la persoana domnilor ziaristi. Ne facem de ras in toata lumea buna , zau.
Am venit cu nava la Constanta in ianuarie.De la pilot, la barcagii, la autoritatile portuare toti au cerut tigari.Eram singurul roman la bord, jenat pana peste cap cata nesimtire am vazut. Veneau pe rand sa se milogeasca de tigari, este mai rau ca in Egipt. Orice marinar cunoaste situatia dezastruasa, nu mai musamalizati!