Salvatorii maritimi au bătut butoaiele sub fereastra prefectului
Articole de la același autor
Comentează știrea
Eu am lucrat la ei la ARSVOM o scurta perioada de timp si nu am vazut nici un betivan cum spui tu,am fost dezamagit de salarile mici si faptul ca oamenii erau tinuti la nivelul de salarizare a unei femei de serviciu.Cei din ARSVOM sunt marinari buni si din cate stiu foarte multi activeaza si la flota.Cand sunt acasa intre contracte multi revin aici la ARSVOM cu toate ca salarile sunt penal de mici. Deci eu va spun ce stiu,si mi se pare corect sa iasa in strada sa-si ceara drepturi salariale mai mari.Cat despre cei care nu stiu adevarul sa taca din gura ca acesta este adevarul.
Pentru penibilul de Sliu caruia i-am citit toate comentatile,pai mai jigodie ordinara care esti tu in mortii matii ca daca te prind iti rup gaoaza si te las fara dinti in mortii lu mata si lu tactu de panarama ce esti.Daca te-as vedea in fata ochilor omor calificat scrie pe mine,mancatorule de cacat care esti tu.Te-ai gasit tu marinaru' profesionist de supt puli pe unde oi fi sa comentezi in mortii mati de bou ordinar.Uita-te in oglinda si fa-ti sepuku,scapa societatea de mizerie de om. S-a gasit el mă profesionistu pulii, si da ma am fost in largul marii si in largul dintre picioarele lu mata de jigodie.
inteligente argumente venite din bezna mintii voastre .va exprimati excact ca la bodega din cartier unde mergeti sa continuati betia dupa ce faceti vitejii pe mare
Bai frate, dar celebrii sindicaliști Makanake si Andrei unde sunt?Ionica "Cocolino- Boschetolino" a participat si el sau era muci?Celelalte VIP-uri gen"Patraulea", " Porcul" sau "Folos" unde sunt?Au participat si ei la miting sau erau cu salupele la "produs"? PS.1. Cel mai amuzant moment petrecut la celebrul Grup de Salvare Navala, a fost cand fostul salupist Ion Voicu a ajuns mare sef.Un idiot si jumatate. Cand era salupist ,in fiecare dimineata , Cojocaru (directorul tehnic), facea misto de el si de colegii lui Porcu si Folos.Ii punea sa faca transformari si calcule ptr motorina si uleiul consumat.Dobitocul nu stia sa faca o transformare din ltr . in kg si invers, nu stia sa faca un calcul simplu.Dar peste ani si ani,datorita partidului (PDL)a ajuns mare director si inclusiv seful lui Cojocaru( ironia sortii, doar traim in Romania) 2.Intrebare ptr leaderii de sindicat, "Hercules " mai este folosit ca statie PECO ptr cei de la ANR? 3.Poate va treziti cu Sandu Dima director, sa vezi atunci circ.
nu sunt din nicio tabara dar constat ce stie toata lumea: 1- Poate sa vina si mama comandantilor, si ai marinarilor atata vreme cat unitatea de salvare nu isi pune la punct nava sa fie apta de a pleca in larg in orice moment degeaba esti profesionistul lui peste. Vina aici o are statul roman ca trateaza salvarea pe mare ceva doar de punctat. 2. oamenii nu au nicio vina ca nu este buget pentru reparatii sau de achizitie a unui remorcher nou nout 3.-cei ce sunt angajati a salvare pe mare trebuie sa aiba salarii corecte , nava apta de iesit in mare in caz de pericol si atunci cine nu si-ar face treaba nu ar mai rezista acolo, ar pleca singur ca altfel ar plati cu varf si indesat greseala. 4.-constat ca in toate cele 3 puncte vorbim doar de guvern.care ar trebui sa faca, sa dreaga. 5. Ne-am obisnuit ca sa ne blamam si sa ne injuram unii pe altii pentru ca asa sunt romanii. daca erau niste ratati de oameni de alta nationalitate decat romani nimeni nu mai zicea nimic. Ca sa vedeti unde a ajuns aceasta natie. Iar articolul este scris intr-o forma personala marca Titza Calin, dar nu pot spune ca nu a atins punctele fierbinti. Sa ne gandim totusi ca omul este ziarist nu navigator, cunoaste viata navigatorilor dar este jurnalist. Ma tot uit dar nu mai vad sa mai fi punctat cineva aceasta actiune a celor de la salvare. Si mai cred ceva, sindicatele din port s-au cam divizat, ceea ce nu este bine deloc. Stiu ca sunt niste ambitii ale unor oameni care fac foarte rau pana la urma muncitorilor portuari. Nu credeti domnilor ca ar ajunge cu joaca asta oarba si ar trebui sa se revina la matca? Eu v-as invita sa stati de vorba si sa va uniti din nou sub numele consacrat de organizatie a sindicatelor portuare, sa va puneti oameni in solidaritate si sa munciti toti pentru acelasi scop dar uniti. E paine pentru toata lumea , numai sa vreti. Altfel, o sa ramaneti doar organizatii de interes al momentului. Sa nu spuneti ca nu v-a spus-o nimeni. Succes !