SRCF Constanţa: Contract în valoare de peste 40 milioane lei pentru finalizarea de lucrări la calea ferată
141
Articole de la același autor
Parteneriat CCINA - ISJ Constanţa, pentru promovarea învăţământului dual
22 Februarie 2024
Ziua Feroviarului, marcată la SRCF Constanţa. 91 de ani de la greva din Atelierele Griviţa
15 Februarie 2024
Gamă variată de servicii, promovată la Târgul de Nunţi şi Salonul de Beauty de la Constanţa
12 Martie 2024
SRCF Constanța a finalizat lucrările la calea ferată din stația Capu Midia, între P1 Capu Midia (km 0+000) - P2 Capu Midia (km 0+900), având ca scop îmbunătățirea condițiilor de acces pe infrastructura feroviară pentru operatorii de transport feroviar prin aducerea liniei pe anumite distanțe de circulație în parametri, ca urmare a ridicării restricțiilor de viteză.
Contractul, în valoare de 41.500.578,75 lei cu TVA, este finanțat din fonduri de la bugetul de stat.
Alte lucrări în cadrul aceluiași contract se efectuează pe linia 817 între Dorobanțu - Nazarcea - Năvodari de la km. 5+000/8+000 și 19+050/20+250 și între Năvodari – Capu Midia fir II de la km 25+391- la km 32+066.
Secțiile de circulație Dorobanțu – Năvodari, Năvodari – P1 Capu Midia, P1 Capu Midia – P2 Capu Midia fac parte din categoria secțiilor neinteroperabile preluate de SRCF Constanța în 20 octombrie 2023 de la gestionarul de infrastructură feroviară neinteroperabilă S.C. Grup Feroviar Român S.A., ca urmare a încetării la termen a contractului de închiriere.
La data preluării secției P1 Capu Midia – P2 Capu Midia, s-a introdus restricție de viteză de 5 km/h. Ulterior, urmare lucrărilor executate de personalul SRCF Constanța restricția de viteză a fost ameliorată la 15 km/h.
Pe această secție de circulație, în ultimii de trei ani, s-au înregistrat valori semnificative în traficul de marfă, media lunară fiind de 94 de perechi de trenuri de marfă.
Situația restricțiilor de viteză, înainte de demararea lucrărilor:
I) Între Dorobanțu – Nazarcea – Năvodari
• De la km 1+000-5+000 este o restricție de viteză de 10 km / h
• De la km 5+000-8+000 este o restricție de viteză de 5 km / h, care în urma lucrărilor se ridica la 30 km / h.
• De la km 8+0000-19+0000 este o restricție de viteză de 30 km / h care se menține
• De la km 19+0000-20+250 este o restricție de viteză de 10 km / h care în urma lucrărilor de ridică la 30 km / h.
Lucrările se execută cu închiderea permanentă a liniei între Dorobanțu – Nazarcea – Năvodari, în perioada 16.02 – 15.05.2024, în baza tg 67 din 15.02.2024, emisă de SRCF Constanța
II) Între P1 Capu Midia – P2 Capu Midia
Linia 817 A (P1 Capu Midia – P2 Capu Midia) de la km 0+000-0+807 era o restricție de viteză de 15 km/h, care în urma lucrărilor se ridică la 30 km/h (viteza stabilită).
Lucrările se execută cu închiderea permanentă a liniei între P1 Capu Midia – P2 Capu Midia, în perioada 19.02 – 20.03.2024, în baza tg 68 din 15.02.2024, emisă de SRCF Constanța.
Lucrările de întreținere constau în înlocuirea la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii.
Executantul lucrărilor este S.C. ARCADA COMPANY S.R.L., subcontractor SC CONSTRUCT ING SRL.
Pentru lucrări, constructorul utilizează o gamă variată de utilaje și dispozitive: grup electrogen mobil, excavator pe pneuri , autogreder, buldozer pe șenile, instalație mobilă de sudat șină, mașina de polizat șină, mașină de găurit șină, mașina de strâns tirfoane, compactor cu rulouri, macara pe pneuri, încărcător frontal pe șenile, autobasculante, mașină de burat PLASSER, profilator piatră spartă.
Contractul, în valoare de 41.500.578,75 lei cu TVA, este finanțat din fonduri de la bugetul de stat.
Alte lucrări în cadrul aceluiași contract se efectuează pe linia 817 între Dorobanțu - Nazarcea - Năvodari de la km. 5+000/8+000 și 19+050/20+250 și între Năvodari – Capu Midia fir II de la km 25+391- la km 32+066.
Secțiile de circulație Dorobanțu – Năvodari, Năvodari – P1 Capu Midia, P1 Capu Midia – P2 Capu Midia fac parte din categoria secțiilor neinteroperabile preluate de SRCF Constanța în 20 octombrie 2023 de la gestionarul de infrastructură feroviară neinteroperabilă S.C. Grup Feroviar Român S.A., ca urmare a încetării la termen a contractului de închiriere.
La data preluării secției P1 Capu Midia – P2 Capu Midia, s-a introdus restricție de viteză de 5 km/h. Ulterior, urmare lucrărilor executate de personalul SRCF Constanța restricția de viteză a fost ameliorată la 15 km/h.
Pe această secție de circulație, în ultimii de trei ani, s-au înregistrat valori semnificative în traficul de marfă, media lunară fiind de 94 de perechi de trenuri de marfă.
Situația restricțiilor de viteză, înainte de demararea lucrărilor:
I) Între Dorobanțu – Nazarcea – Năvodari
• De la km 1+000-5+000 este o restricție de viteză de 10 km / h
• De la km 5+000-8+000 este o restricție de viteză de 5 km / h, care în urma lucrărilor se ridica la 30 km / h.
• De la km 8+0000-19+0000 este o restricție de viteză de 30 km / h care se menține
• De la km 19+0000-20+250 este o restricție de viteză de 10 km / h care în urma lucrărilor de ridică la 30 km / h.
Lucrările se execută cu închiderea permanentă a liniei între Dorobanțu – Nazarcea – Năvodari, în perioada 16.02 – 15.05.2024, în baza tg 67 din 15.02.2024, emisă de SRCF Constanța
II) Între P1 Capu Midia – P2 Capu Midia
Linia 817 A (P1 Capu Midia – P2 Capu Midia) de la km 0+000-0+807 era o restricție de viteză de 15 km/h, care în urma lucrărilor se ridică la 30 km/h (viteza stabilită).
Lucrările se execută cu închiderea permanentă a liniei între P1 Capu Midia – P2 Capu Midia, în perioada 19.02 – 20.03.2024, în baza tg 68 din 15.02.2024, emisă de SRCF Constanța.
Lucrările de întreținere constau în înlocuirea la rând a elementelor componente ale suprastructurii căii.
Executantul lucrărilor este S.C. ARCADA COMPANY S.R.L., subcontractor SC CONSTRUCT ING SRL.
Pentru lucrări, constructorul utilizează o gamă variată de utilaje și dispozitive: grup electrogen mobil, excavator pe pneuri , autogreder, buldozer pe șenile, instalație mobilă de sudat șină, mașina de polizat șină, mașină de găurit șină, mașina de strâns tirfoane, compactor cu rulouri, macara pe pneuri, încărcător frontal pe șenile, autobasculante, mașină de burat PLASSER, profilator piatră spartă.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Duminică, 10 Martie 2024
Miercuri, 31 Ianuarie 2024
Marţi, 30 Ianuarie 2024
Joi, 25 Ianuarie 2024
Marţi, 23 Ianuarie 2024
Marţi, 16 Ianuarie 2024
Marţi, 16 Ianuarie 2024
Vineri, 12 Ianuarie 2024