Val de demisii la Agenţia Română de Salvare a Vieţii Omeneşti pe Mare. "Nu se poate lucra în tensiune!"
Articole de la același autor
Mari divergenţe între sindicat şi conducerea Agenţiei Române de Salvare a Vieţii Omeneşti pe Mare, instituţie aflată sub coordonarea Ministerului Transporturilor şi despre care s-a tot vorbit că ar urma să fie comasată cu Autoritatea Navală Română sau preluată de Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă (IGSU).
Nu au consultat sindicatul!
![](https://cugetliber.ro/imagini/mari/1-1718282108.jpg)
Întârzieri la plata salariilor
Negocieri în impas
„Negocierile se vor prelungi, este foarte posibil să se ajungă la conflictul de muncă. Vom solicita medierea Inspectoratului Teritorial de Muncă. Nu ştim ce va fi, vom face probabil grevă de avertisment. Vom discuta cu colegii, ne vom consulta şi cu un avocat specializat pe aceste speţe, se pare că vom ajunge în instanţă. Una peste alta, din punctul meu de vedere, avem de-a face cu un management defectuos”, a declarat liderul de sindicat.
Aşteptăm răspunsurile conducerii agenţiei
![](https://cugetliber.ro/imagini/mari/arsvom-1718304146.jpg)
Comentează știrea
Acest așa zis manager general nu este competent,nu poate să își conducă mașina personală darămite o Agenție de salvare pe mare,dar este sustinut din minister deoarece este obedient
Agenția nu funcționează, nu sunt bani pentru investiții sau reparații exista chiar și o restanta către o firma de telefonie mobilă de la care primim apeluri repetate privind recuperarea creanțelor. Pur și simplu funcționează din bunăvoința angajaților. Cel mai potrivit ar fi reorganizarea au desființarea
Agenția nu funcționează, nu sunt bani pentru investiții sau reparații exista chiar și o restanta către o firma de telefonie mobilă de la care primim apeluri repetate privind recuperarea creanțelor. Pur și simplu funcționează din bunăvoința angajaților. Cel mai potrivit ar fi reorganizarea au desființarea
" Directoarea economica", s-a pensionat. Nu si-a dat demisia. Oricum dumneaei nu e obisnuita cu reguli si program. apoi, cine si-a dat demisia,de TESA vorbind, au fost de la serv economic, din cauza incompetentei "directoarei economice" si greselile repetate pe care le facea.Vezi un buget de cate ori l-a trimis gresit la Minister... Dar... asa se ridica puturosenia mana in mana cu prostia,
Acolo numai "taticu" si "mamica" puteau struni incompetenta si prostia care zace in groapa aia. In rest, cine a incercat ceva pe acolo, li s-au facut plangeri penale, s-au grupat sa reclame minciuni...Desfiintarea!!! Acolo e groapa societatii, moral si profesional
De cand nu mai este mamica cu taticu ca sa ii tina pe toti incompetentii aia , acum se vaita ca sunt pusi la munca, vai sunt terorizati....o cloaca de puturosi si incompetenti ....familii si toate neamurile.Daca cineva din afara gastii avea ceva de spus i se punea piciorul pe gat si acolo ramanea. Salariile........ se dadea in bobi pana dadeau....o persoana dirija tot ...monopol pe informatii si documente....dar problema nu este conducerea actuala care vrea sa schibe ceva in bine ....personalul incompetent ....oamenii pregatiti profesional au plecat demult. Cand un condamnat ramane in fct de conducere si nu i se ia nici macar viza CFP...NU SE MAI COMENTEAZA....Sa-si dea demisia cine nu este in stare si nu cunoaste meserie...sa mai puna mana pe carte daca tot ocupa niste posturi....sunt atatea oameni pregatiti care nu au sansa sa lucreze in astfel de agentii si poate au un cuvant de spus in bine....NU SE SCHIMBA NIMIC DACA NU SUNT LASATI SA FACA CEVA OAMENII COMPETENTI.....SI NU O SA-I LASE
Eu am avut-o si pe mamica si pe taticu angajati de cand s-a format GISN si examenul pentru angajare l-am luat cu brio fara ajutor avand in spate peste 10 ani de experienta navigand la diferite agentii de crewing…. Nu mai generalizati ca nu toti suntem incompetenti…. Oricand raspund la aceasta provocare. Eu sunt marinar cu experienta probabil mai multa ca dumneata
Dna condamnata doi ani cu suspendare care si-a ispasit pedeapsa la locul de munca tot in fct de conducere de cine a fost sustinuta.....asa ca despre ce vb.....ea ce a avut o stea in frunte....
Analfabet prost si frustrat, sa treci tu prin ce trec oamenii aia la interventie ptr 4500 de lei pe luna, mizerie instigatoare.Sa-ti dea Dumnezeu dupa suflet.
Desființarea, nu ai cum sa pleci 3,4 persoane cu niște nave de 4-5 milioane de euro și salariul mediu sa fie 3500 de ron. De bani astia iti pui tu viata în pericol, viata colegilor și a celor pe care trebuie sa ii salvezi. Să nu uităm că navele astea de milioane de euro dacă le strângi pe toate la un loc nu este nici una 100% din punct de vedere tehnic. Mai mult de atat ni se solicita sa plec fără echipaj complet, fără sa fie angajati oameni conform echipajului minim de siguranță. Un exemplu ar fi funcția de comandant sub 500, deși exista 4 nave în flota arsvom care prevăd aceasta funcție nu există nimeni angajat pe aceasta funcție. Se lucrează doar la mica înțelegere. Cei mai mulți angajați isi risca viata și brevetul la fiecare ieșire cu rapandulele estoniene.