Conflictele dintre clienți și operatorii economici din piața auto, la masa negocierilor de la RAR
Articole de la același autor
Inspectorii Registrului Auto Român au implementat o soluție rapidă de rezolvare a litigiilor dintre operatorii economici din piața auto și petenții nemulțumiți de prestarea serviciilor.
Deoarece interesul principal al unui petent este acela de a rezolva o situație care a stat la baza reclamației, RAR propune o modalitate alternativă de soluționare a litigiilor cu operatorii economici autorizați tehnic RAR, care poate salva tuturor timp și resurse: concilierea.
„Prin urmare, înainte ca inspectorii RAR să meargă în control și să gestioneze speța, (situație care necesită mai mult timp) echipele RAR pot ajuta în a media rapid litigiul dintre petent și reclamat. O soluție eficientă și aplicată care salvează tuturor timpul și resursele de orice fel”, au transmis reprezentanții registrului.
Pe site-ul www.rarom.ro, la secțiunea „Petiții și reclamații operatori economici”, cei interesați pot opta, începând de joi, 22 iunie, pentru conciliere. Dacă este dorită și varianta amiabilă, atunci când se face o reclamație, trebuie bifată căsuța: „Da, vreau conciliere!" și inspectorii RAR vor acționa în cel mai scurt timp. RAR va contacta părțile implicate și va media litigiul, astfel încât să se găsească și să se implementeze cea mai bună soluție de rezolvare a problemei.
Soluția menționată poate fi aplicată pentru orice persoană sau entitate care reclamă la RAR nereguli care privesc activitățile din piața auto, ce țin de reparații care sub o formă sau alta au încălcat legea.
Deoarece interesul principal al unui petent este acela de a rezolva o situație care a stat la baza reclamației, RAR propune o modalitate alternativă de soluționare a litigiilor cu operatorii economici autorizați tehnic RAR, care poate salva tuturor timp și resurse: concilierea.
„Prin urmare, înainte ca inspectorii RAR să meargă în control și să gestioneze speța, (situație care necesită mai mult timp) echipele RAR pot ajuta în a media rapid litigiul dintre petent și reclamat. O soluție eficientă și aplicată care salvează tuturor timpul și resursele de orice fel”, au transmis reprezentanții registrului.
Pe site-ul www.rarom.ro, la secțiunea „Petiții și reclamații operatori economici”, cei interesați pot opta, începând de joi, 22 iunie, pentru conciliere. Dacă este dorită și varianta amiabilă, atunci când se face o reclamație, trebuie bifată căsuța: „Da, vreau conciliere!" și inspectorii RAR vor acționa în cel mai scurt timp. RAR va contacta părțile implicate și va media litigiul, astfel încât să se găsească și să se implementeze cea mai bună soluție de rezolvare a problemei.
Soluția menționată poate fi aplicată pentru orice persoană sau entitate care reclamă la RAR nereguli care privesc activitățile din piața auto, ce țin de reparații care sub o formă sau alta au încălcat legea.
Comentează știrea
Nu există comentarii introduse pentru acest articol!
Articole pe aceeași temă
Joi, 12 Ianuarie 2023
Luni, 19 Iunie 2023
Joi, 25 Mai 2023
Luni, 08 Mai 2023
Vineri, 05 Mai 2023
Marţi, 11 Aprilie 2023
Luni, 27 Martie 2023
Luni, 20 Martie 2023
Vineri, 10 Martie 2023
Joi, 05 Ianuarie 2023