Conflictele dintre clienți și operatorii economici din piața auto, la masa negocierilor de la RAR

678
Conflictele dintre clienți și operatorii economici din piața auto, la masa negocierilor de la RAR - x-rar-conflicte1-1687504665.jpg

Articole de la același autor

Inspectorii Registrului Auto Român au implementat o soluție rapidă de rezolvare a litigiilor dintre operatorii economici din piața auto și petenții nemulțumiți de prestarea serviciilor.

Deoarece interesul principal al unui petent este acela de a rezolva o situație care a stat la baza reclamației, RAR propune o modalitate alternativă de soluționare a litigiilor cu operatorii economici autorizați tehnic RAR, care poate salva tuturor timp și resurse: concilierea.

„Prin urmare, înainte ca inspectorii RAR să meargă în control și să gestioneze speța, (situație care necesită mai mult timp) echipele RAR pot ajuta în a media rapid litigiul dintre petent și reclamat. O soluție eficientă și aplicată care salvează tuturor timpul și resursele de orice fel”, au transmis reprezentanții registrului.

Pe site-ul www.rarom.ro, la secțiunea „Petiții și reclamații operatori economici”, cei interesați pot opta, începând de joi, 22 iunie, pentru conciliere. Dacă este dorită și varianta amiabilă, atunci când se face o reclamație, trebuie bifată căsuța: „Da, vreau conciliere!" și inspectorii RAR vor acționa în cel mai scurt timp. RAR va contacta părțile implicate și va media litigiul, astfel încât să se găsească și să se implementeze cea mai bună soluție de rezolvare a problemei.

Soluția menționată poate fi aplicată pentru orice persoană sau entitate care reclamă la RAR nereguli care privesc activitățile din piața auto, ce țin de reparații care sub o formă sau alta au încălcat legea.

Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.6501 secunde