Pregătiri pentru campania electorală. Cum se promovează partidele, la Constanța

4592
Constănţenii „fierb” înaintea alegerilor locale şi a celor europarlamentare care vor avea loc în acest an, pe data de 9 iunie. În schimb, unele partide din oraşul de la malul mării de-abia au început să se miște, să-și facă simțită prezența în mijlocul oamenilor sau în mediul online. Practic, formațiunile politice se află deja în precampanie electorală şi fiecare se mobilizează în felul în care se pricepe mai bine.

Unele formaţiuni şi-au redecorat sediile, astfel încât acestea să fie cât mai vizibile, iar alţii chiar au investit în panouri şi pancarte care să fie observate de către cetăţenii oraşului, cei care vor decide la data de 9 iunie cine va avea câştig de cauză pe plan local, dar şi pe plan european. Mai mult, în mediul online au început să apară fel și fel de conturi pe paginile de socializare.

Aşadar, foarte activi sunt cei de la USR Constanţa, care s-au organizat şi au amenajat deja câteva panouri vizibile în oraş. În zona sensului giratoriu din bulevardul I.C. Brătianu, prin care se face intrarea la unul dintre cele mai importante centre comerciale din oraş, se poate observa un panou impunător pe care este ilustrată fotografia deputatului Stelian Ion, candidat la Primăria Constanţa din partea Alianţei Dreapta Unită.



Un panou asemănător se află, de asemenea, şi pe bulevardul Mamaia nr.13, acolo unde cei de la USR Constanţa au sediul principal.



Partidul Naţional Liberal nu se lasă mai prejos. Tot pe bulevardul I.C. Brătianu, de data aceasta lângă Liceul Teoretic „Ovidius”, vizavi de un alt centru comercial important din oraş, se află un panou care ilustrează imaginea lui Florin Mitroi, nimeni altul decât actualul primar al comunei Valu lui Traian şi totodată candidatul PNL pentru funcţia de preşedinte al Consiliului Judeţean Constanţa.



Precampania nu înseamnă doar afişarea unor panouri şi atât. Reprezentanţii partidelor au început să iasă, zilnic, pe teren pentru a se întâlni cu oamenii, pentru a strânge semnăturile necesare la depunerea candidaturilor şi pentru a-i convinge pe aceştia să îi voteze.




Un astfel de exemplu a fost dat în weekend-ul trecut, atunci când echipele celor de la PNL Constanţa și PSD Constanța au ieşit pe teren şi s-au întâlnit cu cetăţenii. Întâlnirile au avut loc separat, fiecare partid cu candidații lui, fiecare cu susținătorii săi.

Cei de la AUR nu au montat încă panouri electorale, însă aceştia se pot mândri cu sediul lor impunător din zona Dacia, care este imposibil să nu fie vizibil de către trecători. Chiar şi aşa, putem vorbi şi în acest caz despre o strategie de promovare eficientă.

Nici cei de la PUSL sau PSD nu dispun, deocamdată, de panouri prin oraş. În schimb, reprezentanţii filialei PUSL Constanţa merg şi ei pe teren şi stau de vorbă cu cetăţenii pentru a afla problemele cu care se confruntă aceştia şi pentru a le rezolva.

Rămâne de văzut cine va avea câştig de cauză în această luptă şi cine va triumfa după alegerile din 9 iunie.



Comentează știrea

Nu există comentarii introduse pentru acest articol!

Articole pe aceeași temă

Pagina a fost generata in 0.3985 secunde