Primăria Constanța, decizie importantă în privința câinilor fără stăpân. Ce se întâmplă cu maidanezii

1134
2
Primăria Constanța, decizie importantă în privința câinilor fără stăpân. Ce se întâmplă cu maidanezii - fondbunacaine-1453746371.jpg

Articole de la același autor

Consilierii locali ai municipiului Constanța se reunesc, vineri, în ședință ordinară. Întâlnirea va avea loc de la ora 11.00, în sala "Remus Opreanu" a Consiliului Județean Constanța. Pe ordinea de zi se află 20 de proiecte de hotărâre. De departe, cel mai important vizează aprobarea bugetului municipal pe anul 2016, inclusiv al instituțiilor care se află în subordinea Primăriei Constanța, respectiv, SCIL Confort Urban, RADET, RATC, RAEDPP. Cu toate acestea, proiectul de buget nu poate fi accesat pe site-ul Primăriei Constanța deși acest lucru ar fi trebuit făcut pentru ca orice constănțean interesat să-l poată consulta. În plus, lipsa acestuia denotă lipsă de respect față de contribuabilii care cotizează la bugetul local. 


În altă ordine de idei, un alt proiect așteptat cu interes vizează aprobarea organizării și funcționării serviciului de gestionare a câinilor fără stăpân din municipiul Constanța, prin gestiune directă.


Practic, în momentul de față, serviciul de capturare, sterilizare și eutanasiere a câinilor fără stăpân se află în responsa-bilitatea firmei "Puppy Vet", în baza unui contract atribuit de Primăria Constanța cu patru ani în urmă.


Recent, primarul interimar Decebal Făgădău a spus că instituția pe care o conduce intenționează să renunțe la contractul avut cu firma în cauză. Concret, contractul dintre cele două părți va ajunge la final, iar reprezentanții Primă-riei Constanța nu intenționează să-l mai prelungească, de serviciile privind câinii comunitari urmând să se ocupe un serviciu din subordinea administrației publice. De altfel, primarul interimar Decebal Făgădău a și făcut publică adresa transmisă societății "Puppy Vet" prin care le interzice să mai eutanasieze vreun câine până la data de 2 februarie.


"Având în vedere discuțiile purtate între reprezentanții Direcției Servicii Publice, reprezentantul societății dvs. și repre-zentanți ai unor ONG-uri din domeniul protecției animalelor, care au avut loc în perioada 20 - 21 ianuarie, cei din urmă și-au exprimat intenția de a adopta, în regim de adopție la distanță, toți câinii care sunt în pericol de a fi eutanasiați, după expirarea termenului de 14 zile lucrătoare și doresc să îți asume responsabilitatea pentru cheltuielile de cazare, întreținere precum și pentru sterilizarea acestora. Întrucât există această solicitare, pentru câinii din adăpost care vor depăși perioada de 14 zile lucrătoare până la data de 2 februarie 2016, nu se vor mai emite decizii de eutanasiere", se spune în adresa semnată de primarul interimar Decebal Făgădău. 


El le-a mai transmis celor de la "Puppy Vet" că, în aceste condiții, sterilizarea câinilor care vor fi adoptați la distanță din adăpost, se va efectua de către solicitanți, la cabinete veterinare specializate, cu asigurarea de către adoptatori a transportului acestora, în prezența reprezentantului primăriei. 


"Pentru a asigura spații suficiente de cazare, până la data de 2 februarie 2016, când încetează acordul cadru cu nr.15538/3.02.2012, nu vor mai avea loc acțiuni de capturare a câinilor de pe domeniul public decât pentru situații excepționale care vor fi comunicate dacă va fi cazul", le-a mai transmis Făgădău celor de la firma care au câinii comunitari în responsabilitate.
 
De asemenea, un alt proiect inclus pe ordinea de zi face referire la aprobarea prețului local de facturare al energiei termice furnizată în sistem centralizat începând cu data de 1 ianuarie 2016 în municipiul Constanța, ca urmare a faptului că a scăzut TVA-ul.


Aleșii locali vor mai discuta și despre aprobarea normativelor privind con-sumul lunar de carburanți pentru autovehiculele ce deservesc Primăria municipiului Constanța și serviciile/instituțiile aflate în subordinea Consiliului local al municipiului Constanța.


În plus, ei vor decide să închirieze un spațiu situat în strada Plevnei nr. 4 pentru a fi folosit ca arhivă a Primăriei municipiului Constanța.


Totodată, aleșii locali vor dezbate și aproba proiectul de hotărâre privind aprobarea actualizării și revizuirii studiului de oportunitate pentru fundamentarea și stabilirea soluțiilor optime de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public din municipiul Constanța. În plus, ei vor adopta hotărârea referitoare la aprobarea rețelei școlare a unităților de învățământ de stat și particular preuniversitar din municipiul Constanța pentru anul școlar 2016-2017.


Comentează știrea

gogu
26 ianuarie 2016
Nume! Vrem nume!

Multi constănteni habar nu mai au cum se numesc "măriile lor consilierii" care votează toate "deciziile" pt. oraș. La sedinta de vineri am rugămintea să scrieti pt. tot ce se votează și NUMELE CONSILIERILOR! Să-i mai "cunoastem" si noi! Destul ne-au făcut viata după cum le-a fost obrazul! Dacă au așa ceva!

Simona
26 ianuarie 2016
Cautam colaboratori din toata tara

Cautam URGENT dezvoltatori afacere online pentru PUBLICARE ANUNTURI Ce oferim: -instruire gratuita sub forma unor lectii trimise prin email -scrisoare de recomandare -posibilitatea de a lucra comod la domiciliu pe calculator in functie de disponibilitate (part-time/full time) -contract legal de comision -plata se calculeaza in functie de implicare si realizari. Cerinte: -cunostinte minime PC; -timp la dispozitie 2-3 ore pe zi -calculator si conexiune internet; -seriozitate, abilitate, rabdare si persevrenta. Nu este necesara experienta. Veti trece mai intai prin instruire apoi daca doriti, o sa incepeti sa lucrati cu noi. Acest proiect vizeaza piata americana a cartilor electronice. Pentru informatii trimiteti textul ,,info’’ la adresa de e-mail: [email protected] Oferim si solicitam seriozitate! In caz ca nu primiti o lectie din probleme tehnice va rog sa ma anuntati! Raspunsul la informatiile solicitate o sa-l primiti in maxim 24ore.

Pagina a fost generata in 0.3265 secunde