USR-PLUS, în culmea fericirii după ce calea ferată dintre Constanţa şi Mangalia va fi electrificată
Articole de la același autor
Marilena Dragnea, propunerea PSD pentru postul de subprefect al judeţului Constanţa
21 Decembrie 2021
Alexandra Bugiulescu, noul consilier pe probleme de finanţare al primarului din Hârşova, Viorel Ionescu
18 Decembrie 2021
Marilena Dragnea şi Ali Şenol, noii subprefecţi ai judeţului Constanţa. „Le urez felicitări şi spor la treabă”
14 Ianuarie 2022
Cum justifică viceprimarul Constanţei, Ionuţ Rusu, cele două vizite pe bani publici, în SUA şi Turcia
28 Decembrie 2021
Contractul pentru elaborarea studiului de fezabilitate necesar electrificării căii ferate pe tronsonul CF Constanţa-Mangalia a fost semnat, iar asta nu poate decât să îi bucure pe cei din tabăra USR-PLUS Constanţa.
De altfel, aceştia au şi postat un mesaj pe pagina oficială de Facebook a USR-PLUS Constanţa.
„Un pas important pentru modernizarea infrastructurii CF din judeţul Constanţa a fost realizat datorită proiectului început de fostul ministru al Transporturilor din partea USR, domnul Cătălin Drulă.
A fost semnat contractul pentru elaborarea studiului de fezabilitate necesar electrificării pe tronsonul CF Constanța – Mangalia.
Investiţia va permite electrificarea și reabilitarea liniei de cale ferată existentă pentru creșterea vitezei de circulație a trenurilor la 160 km/h, respectiv 120 km/h. În ultimii 40 de ani au fost doar câteva trenuri care făceau sub o oră, cele mai rapide parcursuri fiind de 56-57 de minute. Chiar și în anul în care au fost cele mai bune viteze medii pe rețeaua românească - 1996 - durata medie era de 70 de minute și un tren rapid făcea 59 de minute”, apare scris pe pagina oficială de Facebook a celor de la USR-PLUS Constanţa.
Investiţia va permite electrificarea și reabilitarea liniei de cale ferată existentă pentru creșterea vitezei de circulație a trenurilor la 160 km/h, respectiv 120 km/h. În ultimii 40 de ani au fost doar câteva trenuri care făceau sub o oră, cele mai rapide parcursuri fiind de 56-57 de minute. Chiar și în anul în care au fost cele mai bune viteze medii pe rețeaua românească - 1996 - durata medie era de 70 de minute și un tren rapid făcea 59 de minute”, apare scris pe pagina oficială de Facebook a celor de la USR-PLUS Constanţa.
Articole pe aceeași temă
Marţi, 11 Ianuarie 2022
Miercuri, 29 Decembrie 2021
Duminică, 12 Decembrie 2021
Duminică, 05 Decembrie 2021
Marţi, 23 Noiembrie 2021
Sâmbătă, 13 Noiembrie 2021
Joi, 11 Noiembrie 2021
Miercuri, 03 Noiembrie 2021
Duminică, 31 Octombrie 2021
Sâmbătă, 13 Noiembrie 2021